Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken
    Ja, ditt kort var ju mycket sött.

Första provkortet kostar inget sen kostar de 15 kr st om man vill ha fler provkort, läste jag det till.

• vårbrud2008

Lucy
    Väldigt fint om man gillar rosa, men det är inte min grej.
    Hoppas att det ändrar sig om jag får en flicka denna gången.

• vårbrud2008

Anja74
    Vad tyckte du om mässan då?

• vårbrud2008

Anja74
    Vi varken åt eller drack något på mässan för vi hade precis ätit frukost i bilen. Kom direkt från babysimmet nämligen. Efter vår tur på mässan gick vi dock in till stan och fikade på Mäster Hans och hade det mysigt.
    Turen blev tyvärr kort eftersom sambon skulle dömma en hockeymatch. Jag och sonen åkte hem till mormor och morfar och mös vidare.

• vårbrud2008

Anja74
    Jag köpte också en massa bröllopstidningar och avskydde försäljarna....:)

• vårbrud2008

Norrsken
    Godnatt!!
    Ja, det blir snart sängen för mig med. Har möte hela eftermiddagen imorgon. Ska kanske berätta för chefen att jag väntar barn igen???

• vårbrud2008

Anja784
    Berättade för chefen idag om att vi vänta bebis nr 2 och det gick bra. Hon grattade och skrattade och tyckte vi gjorde rätt i att förbättra statistiken i vårt område, vilket vår högsta chef alltid tjatar om.
    Jag är nu i vecka 16 och ikväll började jag på gravidyoga vilket var hur bra som helst..

• vårbrud2008

Ina
    Grattis angående din klänning. Jag väntar också med spänning från det företaget vi har beställt min klänning från.

• vårbrud2008

Har precis kompleterat min klänning för tredje gången till 1koo. Och dessutom anmält ett paypal konto så jag kan betala när alla mått är klara och de vet kostnaden. Nervöst...

• vårbrud2008

Lucy
    Jättekul!!
    Jag ser också verkligen framemot den stora dagen.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare