2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Jag tror säkert att det löser sig på ett eller annat sätt.
Jag tror säkert att det löser sig på ett eller annat sätt.
Ina: Hallå.
~Norrsken~: Kan tro att det är lite tjorvigt.
vårbrud2008: Det är faktiskt riktigt fint med vita blommor. Själv är jag inne på antingen vita rosor eller vita kallor.
~Norrsken~: Hoppas du får en god natts sömn! Inte härligt att börja jobba så tidigt. Godnatt.
Ina: Låter som en riktigt bra idé.
~Norrsken~: Nu är jag också här! Har hunnit göra lite engelska på morgonen och ätit frukost och lite sånt.
~Norrsken~: Menar du att jag var sen med frukosten?
Ina: Fina namn. Några fler:
Noa
Noel
Emanuel
Brud 2008: Så roligt.
Själv har jag blivit knäpp och funderar över ringar. Vi som hade bestämt oss... Känns som att det blir för brett med totalt 10 mm nu. Måste tänka mer.
Mmm. Funderar lite på att byta ut förlovningsringen till en annan modell som är 4 mm och sen en likadan till vigselring. Ja, jag vet inte.
Naura: Just nu har vi dessa ringar www.smartstep.se/shopimages/144061.jpg men de känns lite för breda för mig. Var egentligen inne på 4 mm redan från början, men av nån anledning så blev det dessa som är 5 mm.
Ina: Så roligt att det blir mer och mer verkligt nu! Jag tror säkert att du kommer att hitta superfina kläder att ha på dig på er hemliga vigsel. Åh, det låter så mysigt med en hemlig vigsel på nåt sätt.
Jag hade tänkt fråga dig, vad har ni för ringar? Schalins, ganska smala, raka? Vad heter modellen?
vårbrud2008: Jag funderar och funderar på ring. Supersvårt, verkligen.