För många inlägg!
Alldeles för många inlägg här! Knappt har man skrivit ett så försvinner det långt ner på listan. Kul för de som har sajten men trist för den som skriver. Då är BröllopsGuidens forum bättre, lagom många användare!
Alldeles för många inlägg här! Knappt har man skrivit ett så försvinner det långt ner på listan. Kul för de som har sajten men trist för den som skriver. Då är BröllopsGuidens forum bättre, lagom många användare!
Väldigt dålig smygreklam i sådana fall, vem vill ha ett dött forum?? ;)
Sköld uppenbarligen :)
Susanne, Lund:
Men vilken tur då att det finns flera forum. Vi som trivs när det är lite flera kan ju skriva här så kan du skriva på BröllopsGuidens forum där du trivs bättre :D
Det finns ju en anledning att alla hänger på BT numera och inte på Bröllopsguiden...
BG var ju störst, sen beslöt de sig för att börja ta betalt för sitt forum och över en natt så var våra inlägg "kidnappade" och vi var tvugna att betala för att komma åt det vi själva skrivit. Så praktiskt taget 90% inkl mig valde att gå någon annanstans där de inte tog betalt för att VI gjorde forumet bättre: BT.
Jag vet inte om de fortfarande tar betalt för sitt forum, men jag har ingen som helst lust att betala för att dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter. Och att det skulle vara bättre med få inlägg? *lol*
Om ens inlägg försvinner gör man följande:
1) Försöker reda ut om man kan skriva en bättre rubrik, lagt in det vid en "dålig tid", ,har skrivit ett inlägg helt utan radbrytningar eller annat som gör att folk inte orkar svara.
2) Puffar lite diskret, kanske förtydligar vad man ville.
Jag läser iaf alla inlägg som kommit varje dag. Jag tror nog att de flesta kollar på de nya rubriker som kommer, oavsett om de halkat bak. Gör inte ni det?
Haha, snacka om smygreklam Men inte sjutton blir jag lockad av att gå till ett slött forum!!
Ja, säkert smygreklam. Men på ett sätt håller jag med TS: Så som BT är uppbyggt gör ju att trådar snabbt försvinner ner på listan och sedan dör ut om man inte puffar upp dom. Inte för att jag vet hur man skulle kunna göra det bättre/annorlunda... men det är trist ibland när trådar "dör" och liksom drunknar bland alla andra trådar.
Däremot är det superkul att så många gör inlägg här!!!!!!
Miss Cee
Läste precis ditt inlägg här ovan, och kom på att en stor nackdel är hur "mina favoriter" är utformad. Det är ju bara en lång lista, och har man för många favoriter på listan så är det svårt att hålla koll på alla. Vore bra med under-mappar så att man kan sortera favoriterna lite?
Vore också roligt med en funktion som inte bara visade när "någon" svarat på en tråd, utan även när just TS gjort ett nytt inlägg i sin egen tråd.
....
Lånar tråden lite och undrar hur man raderar i "mina favoriter". Någon som vet?
Tryck på X bredvid namnet på tråden i dina favoriter.
Japp: klicka på det blå krysset bredvid siffran på antal som svarat i tråden.
haha det är ju blått, har aldrig tänkt på
Tack snälla! Det börjar bli lite fullt där...
Ja, blått är det.
Och nu ska jag blå-kryssa denna tråden
Det blir som sagt snabbt för mycket favoriter som inte går att sortera.