• Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!
  • *timon*

Caby... angående halsbandet så tänkte jag tyvärr inte sälja det för jag tycker såå mycket om det. Däremot fick jag samma fråga tidigare och då sa jag att jag kan tillverka ett nytt för 1000kr.

• *timon*

Tack så mycket! :) Håret är inte äkta... min frisör sydde i löshår. Blev inte dyrare än utan eftersom jag lämnade tillbaka håret efteråt.

• *timon*

Aha! Tack för tipset! :)

• *timon*

Andreas_flicka: Tack!! :)
    Det är helt ok att fråga! Jag väger 53kg och är 164cm lång (hade dock skor med 6cm klack). Lycka till med ert bröllop!

• *timon*

Toppen

Visst det är inga problem! Jag har lagt ut några bilder nu på timon.nu/brudbukett/ så det är bara att ladda ner och skriva ut. Lycka till!

• *timon*

Tack så jättemycket! Va roligt att höra! :)

Klänningen köpte jag i en butik i Piteå som heter Cinderella. Den kan jag verkligen rekomendera! Jättebra! Kände så fort jag fick på mig klänningen att det var den jag skulle ha! :) Har den förresten ute till försäljning nu...

Lycka till med dina bröllopsplaner!

• *timon*

Carma: Tack så mycket!!!

mallenalle: Det var ju typiskt! :) Men det borde ju vara många andra ställen som säljer Pronovias eller St Patrick. Har tjuvkikat lite på de nya kollektionerna och de är ju supersnygga!:) Lycka till!

• *timon*

Starstruck/BröllopA: Tack för alla fina komplimanger! Jättekul att höra! Angående sida på nätet med bilder så är det nog inte så vanligt att fotografen ordnar detta. Vi gjorde vår sida själva, men jag vet att det finns speciella hemsidor för bröllop där man kan ladda upp egna bilder och som dessutom är gratis!

mallenalle: Kika på www.pronovias.com eller www.sanpatrick.com Där finns mycket snyggt!

• *timon*

Guldbrud: Tack så mycket! Halsbandet hade jag gjort själv men arbandet var egentligen ett halsband från baglady som jag gjorde om till ett arband. Det var 6 rader med pärlor på detta...

Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!