Min m2b är stabil och trygg och verkligen MAN. En riktig uber-man, vuxen och mogen. Han blåser otroligt mkt självfötroende i mig genom de saker han säger till mig och hur han tittar på mig.
Vi mår bra av att vara tillsammans, vi har en enorm respekt för den andres integritet samtidigt som vi har en närhet som är stark. Han blir alltid glad att se mig, han överraskar mig ofta och vi är sexuellt attraherade av varandra hela tiden. Vi har mkt o bra sex. Dessutom är han social och självständig, vi har samma inställning till livet, vi är båda ganska karriärs-medvetna men uppskattar samtidigt många andra saker i livet.
Jag spenderade 3 timmar igår genom att titta på honom när han sov o drömde om vår framtid tillsammans, våra framtida barn och jag ritade vårt hus i huvudet... Han får mig att drömma! Och jag har aldrig varit så glad som efter jag träffade honom. Han älskar att dansa och vi upplever mkt musik ihop, åker på konserter och han får mig hela tiden att upptäcka nya musikaliska fenomen. Han är passionerad och varm. Alla som träffar honom älskar honom direkt, han är otroligt intelligent och många ser upp till honom. Han är genuin och dessutom "försvarar" han mig i jobbiga situationer. Han är stolt över mig och har alltid sagt att "det är du som gäller för mig". Han visste det efter en vecka (jag behövde tre år däremot). Jag tror han skulle bli en bra o tillgänglig pappa, lite kaotisk och kanske för snäll? Eller för sträng, omöjligt att veta. Ibland är han slö och kommer för sent och håller inte det han lovat. Men alla hans dåliga sidor älskar jag också! Vill inte ändra nåt! Om jag hinner mysa bara en minut med honom på morgonen blir resten av min dag lyckad! Och ett liv med honom känns nästan som en dröm. Efter 6 år har jag hittat nåt jag inte trodde fanns och inser att livet inte måste vara så svårt...