• Mr Jonkvist

Beskriv era blivande

Har kommit in på sidan eftersom min W2B h'nger mycket här. Är verkligen intressant hur få killar som är inne här. Trots allt är det ju fortfarnde vanligast att vi är den andra delen av det blivande äktenskapet. Hur som helst nu till frågan som jag hittade i en annan tråd som tyvärr var avstängd för svar...

Vad är det bästa med era blivande vad 'r det som gör att ni vill leva resten av livet med dem... Jag kan börja.

Hon får mig att le
    Hon är lika knäpp som jag
    Hon är omtänksam
    Hon är förstående
    Hon är glad, positiv och framåt.
    Hon är barnkär
    Hon har mål i livet
    Hon står ut med mig
    Hon är vackrast i hela världen

She makes me wanna be a better man...helt enkelt

• Svar på tråden Beskriv era blivande
  • Forsfors

Min blivande man är rolig och får mig att skratta så jag gråter, han är omtänksam och snäll och smart, snygg och trevlig. han är en sån människa som får en att känna sig avslappnad och man kan alltid vara sig själv med honom. Han står stadigt när jag stormar och har alltid famnen redo för en kram. Han är någon att längta efter när jag är bortrest och någon jag alltid blir glad av att träffa.

• Snart_FruL

Min m2b har en förmåga att få människor att känna att de är bra precis såna som de är. Han är snäll och generös. Vi har många gemensamma värderingar. Han gnäller inte om sånt man inte kan göra nåt åt. Han är ömsint och respektfull. Vi skrattar otroligt mycket tillsammans, men vi kan också gråta ihop. Han är rolig, smart och vi kan prata om allt möjligt. Han tror mer på att diskutera fram lösningar på sånt vi är oense om än att börja skrika och gapa. Han står ut med mig och har visat att vår kärlek håller även för påfrestningar. Det finns ingen jag någonsin känt mig så avslappnad med och som jag verkligen känner att jag får och kan var mig själv med. Det känns bara så rätt när vi är tillsammans. Han är lojal och ärlig. Plus att han aldrig visat upp en brist under våra år tillsammans, som jag känner att jag inte kan leva med.

Och han stöttar mig i min växt och min utveckling. Han hjälper mig bli en bättre människa.

Sen är det ingen nackdel att han ser bra ut också, i mina ögon är han den vackraste människa som finns.

• Alexia

Min m2b gör så att jag får fjärilar i magen. Efter 5 år tsm... =) Han leende är helt underbart. Han märker direkt om jag är ledsen eller irrterad för något (tex jobb-saker). Då kommer han direkt och undrar, och frågar, så jag kan prata av mig.

Han är inte bara min största kärlek. Han är också min bästa vän. Aldrig har jag kommit någon så nära. Jag berättar allt för honom - och han lyssnar alltid.

Han har alldeles svart hår - och blåa ögon. Hans fina armar med dom synliga ådrorna gör mig alldeles tokig!

Han är också väldigt rolig! Vi skrattar MYCKET tillsammans. Har samma humor.

Men det bästa är att han är så himla smart. Jag är stolt över honom. Han kan mycket och är duktig på det mesta. Jag har aldrig behövt skämmas över honom - och kommer antagligen aldrig behöva. Han fixar och donar - och han är MIN!

• Pomodoro

Han kanner mig. Och alskar mig for den jag ar.

• Fru Cinderella

Han är min raka motsats och det är det jag älskar med honom, han är lugn, logisk, intelligent på ett sätt som jag inte är, trygg i sig själv o sin omgivning.. han är filbunken själv!

• Fru Hennerdal

Jag vet inte ens var jag ska börja!

-Han är min allra bästa vän.
    -Varje morgon när jag vaknar förundras jag över att han är min.
    -Den vackraste man jag sett.
    -Älskar mig för den jag är!
    -Otroligt barnkär.
    -Väluppfostrad.
    -Rolig och galen!
    -Underbart passionerad älskare, han kan ständigt överraska mig i sängen.
    -Lagar mycket god mat.
    -.................

Listan kan göras hur lång som helst, men han är verkligen mitt allt.

• Taggtroden

Min blivande är:
    * Otroligt snäll (men inte för snäll så att folk uttnyttjar honom)
    * Ödmjuk och omtänksam
    * Underbar som sängkamrat ;)
    * Har sunda värderingar
    * Ser på livet på samma sätt som mig
    * Vi har samma mål i livet
    * Jag älskar hans skratt
    * Han är allt annat än tuff, men ändå tuff i och med att han alltid är den där snälla och goa killen som han är.
    * Han är trevlig och glad mot folk, även om han är på dåligt humör
    * Han har tålamod så det räcker och blir över till hela Sveriges befolkning. Och det är viktigt om han ska leva med mig.

åhhh.. listan är lång, men det var detta jag kom på just nu

• Fru Cinderella

Han är
    logisk och samlad
    Förstår mig som ingen annan
    Får mig lugn som ingen annan
    Står ut med alla mina egenheter
    Älskar mig för den jag är
    Vi kan umgås med varandra enbart i flera veckor i streck utan att tröttna
    Vi bråkar aldrig
    Bryr sig inte om vad andra tycker

• Andelieb

Min blivande man är:
    - Lyhörd för andra människor
    - Omtänksam
    - Lika kramig som jag

Ser jag honom i ögonen blir jag lycklig. Det finns inget jag inte kan prata med honom om. Och trots att han sett alla mina sidor, styrkor och brister så tittar han på mig och ser en vacker, underbar människa som han vill leva med. Jag vet helt enkelt att han älskar mig precis som jag är.

• Humma 11/8

Oj...

Han är hård men mjuk
    Han är sexigt tuff men öm
    Han är ambitiös
    Han är "hungrig"
    Han är lojal och trogen
    Han är spännande men trygg
    Han är en perfekt kombination av allt jag någonsin längtat efter
    Han får mig att sträva högre, att vilja mer och att göra bättre men han stöttar mig enormt om allt inte går som det ska...
    Han är medveten om sina "fel"...

• jagärsåkär

Min m2b är stabil och trygg och verkligen MAN. En riktig uber-man, vuxen och mogen. Han blåser otroligt mkt självfötroende i mig genom de saker han säger till mig och hur han tittar på mig.

Vi mår bra av att vara tillsammans, vi har en enorm respekt för den andres integritet samtidigt som vi har en närhet som är stark. Han blir alltid glad att se mig, han överraskar mig ofta och vi är sexuellt attraherade av varandra hela tiden. Vi har mkt o bra sex. Dessutom är han social och självständig, vi har samma inställning till livet, vi är båda ganska karriärs-medvetna men uppskattar samtidigt många andra saker i livet.

Jag spenderade 3 timmar igår genom att titta på honom när han sov o drömde om vår framtid tillsammans, våra framtida barn och jag ritade vårt hus i huvudet... Han får mig att drömma! Och jag har aldrig varit så glad som efter jag träffade honom. Han älskar att dansa och vi upplever mkt musik ihop, åker på konserter och han får mig hela tiden att upptäcka nya musikaliska fenomen. Han är passionerad och varm. Alla som träffar honom älskar honom direkt, han är otroligt intelligent och många ser upp till honom. Han är genuin och dessutom "försvarar" han mig i jobbiga situationer. Han är stolt över mig och har alltid sagt att "det är du som gäller för mig". Han visste det efter en vecka (jag behövde tre år däremot). Jag tror han skulle bli en bra o tillgänglig pappa, lite kaotisk och kanske för snäll? Eller för sträng, omöjligt att veta. Ibland är han slö och kommer för sent och håller inte det han lovat. Men alla hans dåliga sidor älskar jag också! Vill inte ändra nåt! Om jag hinner mysa bara en minut med honom på morgonen blir resten av min dag lyckad! Och ett liv med honom känns nästan som en dröm. Efter 6 år har jag hittat nåt jag inte trodde fanns och inser att livet inte måste vara så svårt...

• desperate housewife

Min m2b är snäll, omtänksam, har sjuuuuukt rolig humor,älskar mina barn från ett tidigare förhållande, hjälper till med allt han kan, snygg och sexig är han oxå. Han och jag tänker för det mesta på samma sätt. Vi behöver bara utbyta en blick, så vet vi vad den andre menar.

Svar på tråden Beskriv era blivande