Beskriv era blivande
Min m2b har en förmåga att få människor att känna att de är bra precis såna som de är. Han är snäll och generös. Vi har många gemensamma värderingar. Han gnäller inte om sånt man inte kan göra nåt åt. Han är ömsint och respektfull. Vi skrattar otroligt mycket tillsammans, men vi kan också gråta ihop. Han är rolig, smart och vi kan prata om allt möjligt. Han tror mer på att diskutera fram lösningar på sånt vi är oense om än att börja skrika och gapa. Han står ut med mig och har visat att vår kärlek håller även för påfrestningar. Det finns ingen jag någonsin känt mig så avslappnad med och som jag verkligen känner att jag får och kan var mig själv med. Det känns bara så rätt när vi är tillsammans. Han är lojal och ärlig. Plus att han aldrig visat upp en brist under våra år tillsammans, som jag känner att jag inte kan leva med.
Och han stöttar mig i min växt och min utveckling. Han hjälper mig bli en bättre människa.
Sen är det ingen nackdel att han ser bra ut också, i mina ögon är han den vackraste människa som finns.