• Corrine

    Hjälp

    Jag har en undran, vet inte vad jag ska ta mig till! Känner mig så ensam med det här.. Det är nämligen så att jag vet att min kille p*rrsurfar(ok, det gör väl 99% av alla killar tänker ni då), fine det har jag egentligen inte så stora problem med så länge det inte går till överdrift, men han har besökt s*xsidor där man kan chatta med andra tjejer och par, swingerssidor m.m och det har fått mig verkligen att fundera på vårt förhållande. För mig är det otrohet att s*xchatta med en annan person, vilken han förmodligen gör. Måste ju konfrontera honom med detta, men jag vet inte hur jag ska lägga upp det utan att det låter som ett anklagande. Att bara fråga p*rrsurfar du? Varför? Det sårar mig.. bla bla bla...eller hur ska jag börja? Tänkte att jag skulle ta upp det igår kväll, men sen blev det så sent och ikväll kommer han hem sent så då passar det inte heller. Kanske ska vänta till helgen då man är ledig...Jag kommer bara på en massa bortförklaringar.. Vet att jag är konflikträdd och det är verkligen jobbigt, för att jag vill kunna ta upp saker och diskutera med honom. Vi har varit tillsammans i 4 år och förlovade i 1 år. Planen är att vi ska gifta oss till sommaren, men inget är bokat ännu. Jag känner att jag börjar tveka mer och mer och tänker på hur olika vi är, men positiv som jag är så har jag inte sett det som ett problem. Mina känslor för honom är jag säker på och jag älskar honom, men nu börjar tankarna snurra i mig och jag undrar om han verkligen älskar mig. Kan inte tänka på något annat, för det här tynger verkligen ner mig, har svårt att sova på nätterna, då han arbetar sent och är nattmänniska. Behöver råd från någon. Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Hjälp
  • Corrine

    1) Jo, med sexchat menar jag en sexsida där man måste vara medlem och där folk lägger upp bilder på sig och söker en partner.

    Typ swingersclubbar och andra liknnde sidor. Kommer inte ihåg adressen.

    2) P*rr kan vara upphetsande att titta på tillsammans med min kille.

    Först när jag upptäckte att min kille kollar på p*rr på nätet, så kände jag mig lite sårad, men när jag tänkte efter, så är det är ju egentligen ingen skillnad att kolla på nätet eller att kolla på p*film.

    Skillnaden att kolla på nätet tycket jag är om man har kontakt med någon tjej på en sexkontaktsida. Just att han för några veckor tog upp en fantasi som han har, att han skulle vilja se mig med en annan tjej.

    Det har gjort att jag har börjar tro att han funderar på det på riktigt också. Varför är han annars inne på en sådan sida?

    Givetvis får han fantisera om detta, men det är inget som jag själv tänder på.

    3) Jag upptäckte att han hde varit inne på en massa olika sidor när jag sökte på google, sökorden hade sparats.

Svar på tråden Hjälp