Ja att ha vänner som sjunger vore trevligt, men jag är tveksam till att vi har några som vill. Vår tilltänkte vigselförättare sjunger och spelar, men vill inte att han sjunger också...
Jag har köpt mina skor idag! Och provat en klänning, och jag var riktigt fin i den. Men det var inte den rätta ändå. Men roligt var det. Det känns så roligt att min m2b också är engagerad och bryr sig. Vi följdes på stan idag och då kom vi på att gå in och titta lite.
Vi kommer också ha typ bufé, det kommer troligen att bli en middag utifrån medeltida modell. Men fortfarande behövs folk som fyller på och plockar av lite eftersom....
Ska filura lite på vad jag kan ha för tips och hur vi ska lösa det själva.
MiaVinterbrud
Jag har bara hört positivt om Petra Hall så det är säkerligen ett utmärkt val!
För oss känns det viktigt att det "stämmer" med fotografen, och så blir man kanske lite kräsen när man själv fotar. Kanske får kontakta petra hall och se. Jag vet en som jag gärna skulle ha som fotograf, vi har aldrig sett honnom fota bröllop, men många andra suveräna bilder. Vi ska kontakta honnom iförsta hand tror jag, och sedan ev Petra Hall.
Min m2b har bara tagit på sig två bröllopsfoton denna sommar, för går det som vi vill kommer vi nog vara bortresa några veckor.
Mia Vinterburd, idén med mormors vigselring är ju underbar! Vet inget skrockfullt med detta, men jag gillar tanken.
Hur länge har ni varit tillsammans med era blivande? Hur gammla är ni? Har ni barn? *nyfiken*