• Floora

Nya Pitetråden

Hej hej.En till pitebrud. Ville höra om det är ngn som har erfarenhet av att bygga naglar på vejm make up.Har inte gjort det förut och är lite osäker.Någon som vet hur pass bra de håller? Mitt jobb kräver sin nagel;)

• Floora

4:e augusti 2007 är den stora dagen D!
    Vi gifter oss borgerligt och festen har vi på Rosfors bruksherrgård. Ni då?

• Floora

Tack så mkt:)
    Jo vi fastnade för Rosfors,det är perfekt för oss förutom att vi skulle vilja rymma lite fler än det gör,men men..
    Jobbar för fullt just nu(pengar måste in:))så det är ont om lediga dagar och fullt upp på de få som är.Men man vet ju aldrig..
    SagaTova:När tänkte ni skicka era inbjudningar?Har ni redan gjort det?
    Måste läsa tråden vid tillfälle så jag blir uppdaterad.
    Men ni bor alltså i Piteå eller ska ni bara gifta er här?

• Floora

Tjejer!!
    Ni har väl köpt biljetter till visningen på söndag(25/2) på biotrean.Mitt jobb är med och anordnar och det blir suuuperläckert:)
    Kostar bara 30kr.Biljetter finns på Interflora:Inte så många kvar.Skynda skynda!!!!

• Floora

Brud och balvisning! Sivs ur&guld,GK:s matservice,Cinderella,Interflora och hmmm någon mer...vet inte.Men det blir visning på bio3an och sedan öppet hus på cinderella med alla de företagen. Producerar brudbuketter för fullt på jobbet så det blir nog riktigt kul grejjer tror jag. Kostar ju bara 30kr och börjar kl 12.00. KÖP BILJETTER!!

• Floora

Nej tyvärr kan jag inte.Jobbar dessvärre.Men ni får väl föra protokoll;)

Svar på tråden Nya Pitetråden