• SagaTova

Nya Pitetråden

Eh? Varför kunde du inte boka för att de väntade svar från en artist? Nu fattar jag inget...för att denne skulle ha sviten då eller?

Jag skriver måndag i kalendern, och så tar jag med Tova. Hon kan kanske hålla sig till ro en stund i alla fall.

Kl 11 blir bra, innan alla gått på lunch hinner vi ta bord också hinner jag hem å hämta på skolan kl 13.

Phideli vi får starta dagis på rosters då kanske?

Ni som inte "kommit ut" ännu, kan ju alltid dra på er solbrillerna och slokhatten och glida in....

• SagaTova

Ja inte mig emot, för oss är det en förutsättning att barnen får bara med, vid många tillfällen så de är vana att få hänga på.

Har ni nått att ta med och visa? Typ bilder eller ngn liten tygbit? Jag är såå nyfiken och har lite brist på inspiration just nu....

• SagaTova

jag har inte så mycket själv, men jag kan ta med skiss block kan jag visa hur vi tänker ialla fall.

• SagaTova

vadå för visning? :-P

• SagaTova

men oj oj, ja där ser man. bara för man inte har pt så missar man nästan sådant.
    Jag måste se om vi hinner hem till detta. Vi ska nämligen lämna bort barnen över helgen och spendera den i Luleå, bara han och jag. :-P

Floora kommer du med på måndag?

• SagaTova

japz vi för protokoll, vem gör dagordningen?

• SagaTova

en ros,, hm jag kan ordna en knapp med en ros kanske

Jag är 1,58,blond, korthår och har en blond dotter på 5 år. Vad jag har på mig vet jag inte...men kanske en rosknapp

• SagaTova

Ja intsämmer, det är klart vi ska göra om det.

Vi han inte avhandla mycke på den korta tiden, ni förstår tre brudar och prata bröllop så blir inte en dryg timme så mycke. Vi får ta det en dag när vi Phideli och jag kan ha kidzen på dagis.
    Hoppas du fick i väg inbjudningarna idag MiaVinterbrud.

• SagaTova

ja helgen har varit skön. Varit hemma hos förälderna och min "moster" och min gudson har varit där. Vi har myst och grillat ute i solen.

Vi har mejlat en potensiell fotograf, bröllopshemdsidan är snart klar. Nästan allt till inbjudan och trycksaker är beställt. Det går frammåt!!

• SagaTova

jo men har haft 3 dagars paus och varit hos mormor med barnen i arvidsjaur. Men hemsidan är klar, best man har tackat ja till uppdraget.

Söker med ljus och lykta efter gul alt brons ballerina skor till döttrarna, men det verkar vara lögn i hvtet att hitta....

Vi väntar på banden till inbjudan, samt stämpel...sedan ska det tillverkas inbjudningar för brinnande livet.

Ni andra då?

Svar på tråden Nya Pitetråden