Inlägg från: MiaVinterbrud |Visa alla inlägg
  • MiaVinterbrud

Nya Pitetråden

Kvartersbageriet var iaf billigast...inte för att det gör så stor skillnad med några kronor, men ändå
    Jag kanske är dum som tänker att billig=ful...haha, kan man rå för det när man bara tänker gifta sig en gång

Jag funderar på att skippa efterätten och bara ha tårta...sen dukar vi fram ost som får stå framme under dansen. Jag är rädd att många äldre drar direkt efter maten om vi sitter för länge...Känns det snikigt att hoppa efterätt??

• MiaVinterbrud

Vi kommer att bjuda på all alkohol. Min svärfar reser mkt och kommer därför att köpa från Tyskland
    Vi var på några vänners bröllop förra hösten, dom bjöd på spriten men hade en sparbössa vid baren med en bild på sitt drömresemål. De flesta la en slant i den och dom gick +- noll på baren iaf

Jag har inte tagit in några offerter, men jag kollade runt vilka som gjorde billigaste tårtan, det blev Kvartersbageriet. Skillnaden mellan ställena var minimal, så det rör sig nog mest om att välja det konditori som gör snyggast tårtor.

• MiaVinterbrud

Hej brudar!

Välkommen till tråden Floora
    Vi gifter oss i Piteå Stadskyrka 070707, info om de andra finns tidigare i tråden om du pallar söka dig dit

Har funderat på att vi kanske skulle ta en brudfika inne i stan någon dag? Förstår om ni som är hemliga inte vill hänga på, men ju fler vi blir desto roligare blir det ju
    Säg en dag som passar er, jag är arbetslös och lättanpassad

• MiaVinterbrud

Oj, här skrivs det för fulla muggar

Vad tror ni om att fika på måndag kl. 11.00?
    Någon annan får bestämma plats

• MiaVinterbrud

Roasters har helt klart bra kaffe! Håller med om att det blir bra!

Välkomna till tråden millibopp och Libby Loo!

millibopp
    Vi skulle hyra på havsbadet, men vi fick svaret att vi inte får göra en förbokning för just 7:e juli just nu...dom väntar svar från en stor artist...känns väl som ett halvdant bemötande då jag inte ens fick svar på min förbokning först.

• MiaVinterbrud

SagaTova
    Ja, jag undrar oxå varför jag inte fick boka...skulle dessutom inte ha sviten utan dubbelrum delux, två st, till oss och vårt toastmasterpar. Är hur som helst riktigt irri på havsbadet!!!

Håller med! På med slokhatt och glajjer

Mz Molly
    Klart vi för ett protokoll åt dig

• MiaVinterbrud

Klart barnen ska med

Vi kan väl göra som SagaTova säger och ta med oss lite grejer? Alltid kul att byta ideér!

• MiaVinterbrud

Hihi, kul att ni nämner visningen, här har ni en stackare som ska gå på visningen. Jag ska visa två klänningar och två set underkläder *nervös* Antar att jag är den enda som inte drar slt. 36...
    Vi ses där Floora!!

Hmm..hur känner vi igen varandra på Roasters? Vi får köra den hedeliga en ros i bröstfickan

• MiaVinterbrud

SagaTova
    Låter svårt att missa dig och din dotter
    Jag är 1,73 och har brunt, halvlångt hår.
    Kommer nog att ha beige eller vit jacka.

• MiaVinterbrud

Ja, tack för trevligt sällskap! Vi måste verkligen se till att göra om det!
    Hoppas att ni som saknades kan komma då!

Svar på tråden Nya Pitetråden