Umeåbrudar! del 2
Skriver förslag till träffar
Fikalista;
Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
tigerlinn
Eriks blivande fruga
Fredag 9/1 Millemy,
tigerlinn
Eriks blivande fruga
Lördag 10/1 Millemy
tigerlinn (kanske)
Nynnie
Skriver förslag till träffar
Fikalista;
Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
tigerlinn
Eriks blivande fruga
Fredag 9/1 Millemy,
tigerlinn
Eriks blivande fruga
Lördag 10/1 Millemy
tigerlinn (kanske)
Nynnie
Millemy
Min dotter är 2 år och 3 månader. Hon skulle egentligen börja på Pyttedans på balettakademin imorron men hon har Vattkoppor och kan inte gå .
Min sambo tyckte dåck att vi skulle gå ändå. Han menade att när de märker det är det ju redan försent för då är ju alla redan smittade (han skojade naturligtvis)
Men jag kan säga att just nu är hennes ansikte bara ett som en mor kan älska
var på stan idag och blåste alldeles för mycke pengar på smink... (hela sminkbudjetten är spräckt)
Snart är det ju min tur!!!! bara 42 dagar kvar nu!!
Jag röstar på nästa Lördag (10/2)....
TigerLinn
Typ vi kommer...
När ska alla gifta sig egentligen? (kopiera och fyll på)
2007
10/3 Nynnie
TigerLinn
Shit va billigt!!! Blomsterhandeln jag anlitat ska göra min bukett, en tärnbukkett och cousage och dessa skulle kosta max 2000Kr
TigerLinn
Jag ska ha en rund bukett ca 20-25 cm i diameter med bara vita nejlikor och en rosa ros och lite "pynt" på. (har faktiskt rippat en bukett som finns på svartbrud, jag blev bara tvungen den föll mig verkligen i smaken och ser helt underbar ut!! )
En kompis till mig ska gå modell på bröllopsmässan i år. Så jag får nog pallra mig dit även fast jag redan är en fru då. Tänk om jag ser nått jag hellre skulle ha haft
I morron är det dax för mig...... *nerver*
Nu är det klart!!! Nu är jag gift Det var helt underbart!!! Ska skriva mer sedan...