Inlägg från: 11 augusti |Visa alla inlägg
  • 11 augusti

Umeåbrudar! del 2

Jag var på Make up Store för några veckor sedan. Fick i julklapp av min M2B. Superduperkul.
    Jag fick ett presentkort på en sminkning. Sedan gick jag själv dit och bokade en tid som passade. Man får välja mellan festmake och vardagsmake. Efteråt får man precis som nämnts välja produkter till presentkortets värde.... Kan tillägga att de pengarna inte räcker särskilt långt. Jag handlade för lika mycket till... Men jag känner mig så snygg nu när jag fått lära mig att sminka mig på ett bra sätt.
    Kan varmt rekommendera detta!!!

• 11 augusti

Jag skulle kunna tänka mig att haka på vid något fikatillfälle, men just nu har jag lite mycket omkring mig - en familj som kräver sitt, har barn som har aktiviteter. Kanske nästa gång det är träff - om det är ok?

Tycker att det är lite dålig fart på Umeåbrudarna - vad gör ni egentligen??? Har ni annat att tänka på än bröllopsplanering ???

Jag håller på att bli fullkomligt gaaaalen. Det spritter i hela kroppen. Vill berätta för allt och alla, men är själv en vän av hemligheter så jag håller på vår hemlighet tills inbjudningarna går ut.... ÅÅÅÅ vad det är jobbigt...

Berättade för min bästa väninna idag, hon höll på att börja gråta av glädje.

• 11 augusti

Jag har också en Aspera. Den kommer till veckan. Så spännande. Ska gömma den hos mamma så att m2b inte får se den i förväg.

Har varit och tittat på vigselring, det är inte lätt. Tyvärr har jag alldeles för dyr smak. Hittar alltid de som är dyrast, utan att ha tittat på prislappen. Nu har jag fastnat för en Schalinsring, men den är dyrare än vad vi budgeterat för. Den finns på nätet också men är ändå för dyr, trots att den är 2500 billigare... Suck. Det finns som tur är ett par butiker till att utforska i Umeå, det blir nästa projekt. Guuu vad kul detta är! Det bara spritter i kroppen!

• 11 augusti

TigerLinn:
    Vilken tur du har. Jag vet inte vad det är för fel (?) på mig, det är likadant om jag tittar på kläder eller skor. Hittar bara av sådant, och oftast är det dessa grejer som jag då "måste" köpa också. Tycker inte att det som oftast är billigare är finare om du förstår hur jag menar. Skulle behöva vinna på lotto...

• 11 augusti

Fast jag är duktig på att hitta billiga saker också, problemet är att jag alltid går fram till saker som jag tycker ser snyggt ut och så tittar jag på prislappen, det slår nästan aldrig fel alltså. Likadant var det när vi tittade på ringar. Fastnade för en särskild, det var prislösa ringar. Naturligtvis var det en mycket dyrare ring som jag tittat på visade det sig när vi fick veta vad den kostar.

Har pluggat på universitet med tre småbarn så att snåla och spara har jag blivit en hejare på - problemet är ju när jag tittar på saker, det är sällan prislappen är den lägsta möjliga.

Har nog varit en grekisk gudinna eller något liknande i mitt tidigare liv

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2