Inlägg från: lillprinsessan |Visa alla inlägg
  • lillprinsessan

Umeåbrudar! del 2

Ja det börjar bli lite pirrigt.. Så spännande, jag är bara rädd att dagen bara kommer att flyga förbi utan att jag märker nått...

• lillprinsessan

sjölejon, jag var också med om kärlek vid första ögonkasten, klänningen jag ska ha var den första jag provade, och jag föll pladask! Provade andra klänningar också, men ingen var lika fin!

• lillprinsessan

Visst är det väl underbart!

• lillprinsessan

Någon som vet var man kan hitta dekorationssten i silver förresten?? Har letat med ljus och lykta, men det finns ingenstans. Silver verkar vara ute nu.

Skulle ju kunna köpa krossten och spraymåla i silver, men tänkte kolla om någon visste vars det fanns färdigt först!

• lillprinsessan

Liah: Nej, det är det enda stället jag inte kollat på! Tack! Ska dit å kika!

• lillprinsessan

Liah & tigerlinn:

Det fanns!! Så underbart! Nu ska jag bara kolla hur mycket som behövs sedan ska jag dit igen (imorgon) och köpa resten.

• lillprinsessan

Välkommen Butterfly!

• lillprinsessan

BrudJuli2007: det ligger på kungsgatan(gågatan) nästan borta vid e4:an. bredvid O'learys.

• lillprinsessan

nej,det gjorde jag inte, men jag kan kolla idag, ska nämligen tillbaka. Ska lämna tillbaks stenarna, dem var för små.

• lillprinsessan

Millemy:

Gladingarna och rödingarna sitter helt enkelt för nära varann!

• lillprinsessan

Lycka till Liah!

Själv är det bara 1 dag kvar, det börjar bli lite pirrigt, ska ut och duka och dekorera idag.

• lillprinsessan

Nu är jag gift!!

• lillprinsessan

Okej flickor, nu var det snart en vecka sedan så jag måste ju berätta!

var så nervös på morgonen att jag hade ont i magen. vi åkte ut till lägergården där festen skulle va direkt och gjorde oss iordning där. försökte äta lunch, gick inge bra. sedan fotograferades vi, inne i kapellet eftersom det snöade ute. kyrkvärden satt där inne och glodde, men vi struntade i henne. Sedan var det dags! Det var så otroligt vackert. När Daniel skulle säga sin del av våra löften så började han gråta, min fina lilla man. Jag klarade mig dock, grät lite under repetitionerna, så jag hade gjort bort mitt.

Efter vigseln hade det slutat snöa, så vi tog några bilder ute vid gärdsgården innan vi gick upp till lägergården igen.

och festen bara flöt förbi. äntligen kunde man slappna av helt. lite tokigheter förstås, jag och Daniel tvingades sjunga en duett (bland annat). alla verkade ha trevligt iaf, och både jag och daniel är stormnöjda med dagen!!!!

Lycka till Liah! Hoppas du får en underbar dag!

• lillprinsessan

Eriks blivande fruga.

Ja, svedjans kapell, helt underbart!
    ´Ska ni ha festen i lägergården eller??

Vi hade 50 gäster, rymdes utan problem, hur många är ni?

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2