• Liah

Umeåbrudar! del 2

Hann inte heller komma idag. Det blev så mycket som skulle fixas. Pass och resväskor, ringar och presenter. Har sprungit runt på stan hela dagen. Men nu är det gjort och inte så mycket kvar att göra. Får kanske två lugna veckor fram till det är dags.

• Liah

lillprinsessan: Förstår att du var tvungen . Jag har bara 11 dagar kvar. Hade möhippa i helgen. Hade jätteroligt. Men är fortfarande trött.

• Liah

Lillprinsessan: har du kollat på parrafine? Annars kan du nog göra som du sa att köpa setn och spraymåla.

• Liah

Lillprinsessan: De har många färger, så det är värt att kolla i alla fall.

• Liah

Lillprinsessan: Vad bra att du hittade stenarna.

Butterfly: Välkommen!

Jag är frustrerad värre. Har hämtat ringarna men de känns bättre men fortfarande för små. Så det blir nog att lämna in dem en omgång till.

• Liah

I dag ska jag på prov sminkning. Det börjar bli riktigt allvar bara en vecka kvar. Hoppas det blir sista gången jag hämtar ut ringarna idag.

• Liah

Hade gärna varit med och fikat, men jag har gbehandlingsdag då, sedan är det ju rätt mycket i veckan som ni kanske förstår. Får man vara med och fika även fast man blivit fru? Det är ju lite lugnare då när vi kommer hem från bröllopsresan

• Liah

Ringarna passar äntligen och provsminkningen va helt underbar. Det blir lilla runt ögonen också.

• Liah

Butterfly: det är inte någon charter, vet inte ens om det går charter dit. Vi har kollat på ticket.

• Liah

I morgon är det dags för mig. Känns lite overkligt, men lugn. Igår var jag allt annat än lugn men det fixades med ett bad.

• Liah

Ja så var man fru då helt plötsligt. Det känns lite overkligt. Återkommer med en lite utförligare beskrivning när minnet har återkommit. Är fortfarande uppe bland målnet. Men vi hade en jättebra dag.

Kram på er tjejer!

• Liah

Hejsan tjejer!

Nu är man då tillbaka hemma igen. Har haft två underbara veckor i Rom. Men är otroligt trött och en mängd nya intryck att bearbeta.

• Liah

Brudjuli2007: Make-up stpre har bra smink kurser tycker jag.

• Liah

Nynnie: Grattis!

Tigerlinn: Deras kurser kostar 495 kr (om jag inte minns fel), men då får man välja produkter för den summan efter kursen är slut, så den är klart prisvärd.

• Liah

Hejsan tjejer!

Här börjar korten bli klara. Det är så spännande att kolla på dem. Det jobbigaste är ju att hitta nått som ska passa till tackkort.

• Liah

sjölejon: Det är alltid tråkigt när folk tackar nej till bröllop. Vi hade en del som inte kunde komma, de hade andra åtaganden jus den dagen och andra blev sjuka. Sänt som händer.

Jag har tackat nej till ett bröllop för några år sedan. Det sammanföll med min fars 60-års fest, visst vill man vara med men då får man prioritera.

• Liah

Nej, inte död, men fullt upp.

Här jagar vi en cd-skiva med kort som svärmors man inte hittar. De har jätte fina kort som skulle passa bra som tackkort. Lite irriterande, ska åka dit och leta i veckan.

• Liah

Filing: Golvet märkte vi inget av när vi hade vår bröllopsfest.

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2