Umeåbrudar! del 2
vi kommer i mgn bar avi komme rupp jag har sovit jätte dåligt i en vecka typ så ser väl hur natten blir mer ser framemot de..
vi kommer i mgn bar avi komme rupp jag har sovit jätte dåligt i en vecka typ så ser väl hur natten blir mer ser framemot de..
lite sen tjejer panik vaknade kl 11,05 men vi kommer..
tack för fikat tjejer :D
Eriks blivande fruga
ja var i skellefteå i dag.. å de blev att beställa klänning via dem..
Eriks blivande fruga
det blev en aspera.. vad har du för klänning? sedan köpte vi väst å skjorta till m2b
dött de är här.. vad gör ni tjejer???
Eriks blivande fruga
aha ja har en 4096 (finns inte med p hemsidan) men ajg mailade dem å de skickade en bild så jaghar nått att drömma mig bort me klänningen komer i juni/juli
11 augusti
jag var å kollade en den trdje butiken efter vigsel ring jag är tvärt om när de gäller ringar fastar för de som är billiga...
11 augusti
jo jag förstår.. ja antingen får du vinna på lotto eller kanske andra ditt bettende det är inte lätt det vet jag.. har en kompis som var som du är nu fastnade bara för allt som var dyrt.. tyvärr så kom hon från en familj med 10 barn och hon var barn nummer 5 så de gick ju inte att få allt... hon började tänka om.. å nå har hon blivit rikigt duktig på att även hitta och fastna för saker osm är billigare... ibaldn köper hon nått dyrt beror ju på vad det är å så..
sjölejon
kan ni intehjälpa er bror att hitta billiga resor? söker man i tid kan man hitta riktigt billigt..
nå vad säger ni tjejer ska vi ta något fika snart??? tips?
är alla utan dator i påsk?
hoho?? alla döda?
Anna & Tony
med mig e de bara bra sj?
Anna & Tony
vilken kyrka?
e du uppe nu på natten me ?
Anna & Tony
vart ligger de?
Anna & Tony
aha br ni i hörnefors eller umeå?
Anna & Tony
aha trevligt.. vad ska ni göra här nästa i planeringen?
Anna & Tony
vi gifter oss i septeber i vännäsby å vi bor i umeå..
Anna & Tony
jo aj tycker de går bra.. flyter på å så.. har en grov planering som vi går efter å de känns tyggt... vad har ni kvar nu?