• TigerLinn

Umeåbrudar! del 2

vi kommer i mgn bar avi komme rupp jag har sovit jätte dåligt i en vecka typ så ser väl hur natten blir mer ser framemot de..

• TigerLinn

lite sen tjejer panik vaknade kl 11,05 men vi kommer..

• TigerLinn

tack för fikat tjejer :D

• TigerLinn

Eriks blivande fruga

ja var i skellefteå i dag.. å de blev att beställa klänning via dem..

• TigerLinn

Eriks blivande fruga

det blev en aspera.. vad har du för klänning? sedan köpte vi väst å skjorta till m2b

• TigerLinn

dött de är här.. vad gör ni tjejer???

• TigerLinn

Eriks blivande fruga

aha ja har en 4096 (finns inte med p hemsidan) men ajg mailade dem å de skickade en bild så jaghar nått att drömma mig bort me klänningen komer i juni/juli

• TigerLinn

11 augusti

jag var å kollade en den trdje butiken efter vigsel ring jag är tvärt om när de gäller ringar fastar för de som är billiga...

• TigerLinn

11 augusti

jo jag förstår.. ja antingen får du vinna på lotto eller kanske andra ditt bettende det är inte lätt det vet jag.. har en kompis som var som du är nu fastnade bara för allt som var dyrt.. tyvärr så kom hon från en familj med 10 barn och hon var barn nummer 5 så de gick ju inte att få allt... hon började tänka om.. å nå har hon blivit rikigt duktig på att även hitta och fastna för saker osm är billigare... ibaldn köper hon nått dyrt beror ju på vad det är å så..

• TigerLinn

sjölejon

kan ni intehjälpa er bror att hitta billiga resor? söker man i tid kan man hitta riktigt billigt..

• TigerLinn

nå vad säger ni tjejer ska vi ta något fika snart??? tips?

• TigerLinn

är alla utan dator i påsk?

• TigerLinn

Anna & Tony
    med mig e de bara bra sj?

• TigerLinn

Anna & Tony

vilken kyrka?
    e du uppe nu på natten me ?

• TigerLinn

Anna & Tony

vart ligger de?

• TigerLinn

Anna & Tony

aha br ni i hörnefors eller umeå?

• TigerLinn

Anna & Tony

aha trevligt.. vad ska ni göra här nästa i planeringen?

• TigerLinn

Anna & Tony

vi gifter oss i septeber i vännäsby å vi bor i umeå..

• TigerLinn

Anna & Tony

jo aj tycker de går bra.. flyter på å så.. har en grov planering som vi går efter å de känns tyggt... vad har ni kvar nu?

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2