:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Ok, det här blir ett långt gnäll.. känner att jag behöva "brinna av " lite.
Jag är ledsen/sårad/bitter osv över att min (som jag trodde) bästa vän sa upp vänskapen med mig över en riktigt löjlig sak för två år sedan. Pga detta har jag blivit utesluten från vänkretsen. Vi var ett gäng på 5 st som har känt varandra sen skoltiden. Grunden till denna grupp var jag och min bästa vän som vi kan kalla A. Sen under årens lopp har folk tillkommit. Jag blev bra vän med L som, tillkom under gymnasietiden, nu efter att A har brutit upp med mig blivit bästa vänner! L var dessutom min brudtärna! L tycker dessutom att A har behandlat mig iilla men själv gör honom ingenting utan har nu blivit bästa vän med A! Dessutom umgås alla i vänkretsen utan att jag får vara med. Har middagar, fester osv utan att jag blir bjuden! Förstår ni vilken makt A har som får alla andra att vända mig ryggen?! Det var ju A som sa upp vänskapen med mig inte resterande i gruppen!Framförallt var inte jag som uteslöt dom!Alla deras träffar får jag veta genom L:s blogg, hon vågar inte säga det till mig....Livet är verkligen underbart!Vet inte vad jag ska göra längre...