Inlägg från: kentfantast |Visa alla inlägg
  • kentfantast

:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!

ÅÅÅÅÅ!!! Jag är så pms-ig!!

• kentfantast

Jag håller med Lady o Lufsen och sympatignäller. Försvinn!! Sketna snö...

• kentfantast

Måste gnälla på att jag är SJUKT godissugen just nu!!! Ååå varför ligger Ica så nära jobbet?! Ve mig! 2 h kvar till hemgång, för lite lunch och en promenad i det härliga vädret satte igång suget rejält...

• kentfantast

Gnäll är underskattat. Så det gnäller vi på.

• kentfantast

Måste säga att Bens wife har levererat det mest legitima gnället hittills...

• kentfantast

Lady o Lufsen: Stackars...

Måste få ur mig en skopa gnäll om att vi var på planeringsdagar i 3 dar och nu är man tillbaka och så har man 20 ansökningar som ska vara handlagda innan ons (om allt ska gå rätt till) - vilket innebär att jag måste sitta på jobbet till minst kl. åtta hela den här veckan! Plus att man ska klämma in ett gäng akuta besök! Det är inte rättvist!!!

• kentfantast

Budgetbrud2008:
    Så himla störande, eller hur?!
    Jag tycker att det händer jätteofta att folk inte bryr sig om att de har bokat upp sig eller lovat saker. Hur kan man bara skita i sånt? Jag fattar inte...

• kentfantast

Budgetbrud2008:
    Hear hear!!

• kentfantast

Lilla Li:
    Grattis i efterskott!

Gnäller på att vi varit borta i 3 dar på planeringsdagar och nu är det världens hög på mitt skrivbord som MÅSTE handläggas den här veckan för att jag inte ska bryta lagen... :-/ Där fick man för att man hade trevligt. Jobba över varje dag!

Svar på tråden :-(Gnälltråden är borta...men en ny här!