:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Idag vill jag gnälla!
Det har varit en sån där gräslig dag som man helst vill vakna upp ur, och det var bara en dröm.
-Min M2B är på affärsresa i Kina, och jag saknar honom sååååååååååååååååååå himla mycket.
-Bussen gick sönder i morse, så jag fick stå på motorvägen och vänta på nästa buss. ALDRIG kul att komma försent till jobbet.
-Hade tvättid (bara det säger ju allt), sköljmedlet var naturligtvis slut. Så jag cyklar iväg och ska köpa nytt. När jag flåsat mig till affären, stått i kö i en halv evighet, så står det "Köp medges ej" när jag ska betala. Där står jag med sköljmedel och tamponger (japp, tillråga på allt har jag mens oxå) och skäms inför halva Ica. Kassören såg ut som: "stackare som inte ens har råd med mensskydd". Fick lomma iväg utan mina saker. Bara att cykla hem igen.
-Hade beställt en massagebänk, och sett fram emot den leveransen hela dagen. Så kommer det en stor kartong på avtalad tid. Jippi tänker jag, äntligen nåt skoj idag. Så öppnar jag, tror ni det var en massagebänk däri? O NEJ. Det var däremot 5 huvudstöd och 5 armstöd och massa pinnar till en bänk. Men absolut inte en hel bänk. Skit oxå.
Ska nog ta mig ett stort glas vin till mina tårar.