:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Jag ville MYCKET hellre ligga kvar i sängen och gosa hela dagen - inte gå upp och åka till jobbet!
Jag ville MYCKET hellre ligga kvar i sängen och gosa hela dagen - inte gå upp och åka till jobbet!
:( Jag har mens och bindan kliar.
:( Jag har använt ett par nya skor för första gången idag och jag fick skoskav på hälen så det blöder. Blodet har trängt igen strumpan också så min nya (vita!) sko är blodig på insidan.
fröken lycka: Usch vad trist! När vi pratade med våra föräldrar om ekonomiskt bidrag från dem, så berättade vi att vi är tacksamma om de vill hjälpa till men att vi inte behöver det. Och att om vi tar emot pengar från dem så måste det ändå vara på VÅRA premisser - vi vill inte behöva anpassa oss efter deras idéer bara för att de bidrar med pengar. Ingen tog illa upp och nu planerar vi bröllopet som vi vill ha det och spenderar våra och deras pengar hur vi vill.
fröken lycka: Låter kanske hårt och är såklart svårare än det låter, men jag skulle faktiskt bara struntat i honom. Han får tycka vad han vill, det är inte hans bröllop och om han inte vill att hans pengar spenderas på det sättet så kan han låta bli att bidra. Det enda jag skulle gjort är att säga åt honom att inte lägga sig i vad din mamma väljer att göra med sina pengar.
Håller med kentfantast - Bens wife har mest rätt att gnälla. :)
Jag fyller år om en vecka - tjohoo! Men borde man inte få betald ledighet på sin födelsedag? Mänsklig rättighet... ;):D *gnäll gnäll*
Jag sitter ensam på min födelsedag! Oh no! :(
Jag har mensvärk! Äggstockarna vrider sig och det gör oooooooont! :( :( :( :(
love U: Måste invända! Sjukdomar är skitjobbiga, men utan dem inser man inte hur bra man mår när man inte är sjuk. :)
love U: Nej det är ju sant. :) Men varje gång jag är förkyld så tänker jag att gud vad skönt det är när man kan andas utan problem! ;)