• Sweetp

Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!

Hallå alla Karlstadsbrudar! Vart har ni tagit vägen? Här finns ju nästan inga blivande fruar från Solstaden som man kan få eller dela med sig av tips och goda idéer...

• Svar på tråden Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!
  • Sweetp

Trevligt att iaf en till Solstadsbrud kikar upp till ytan :)

Får man lov å fråga när det är dags?

• Sweetp

Ja, jag måste säga att Ni valt ett riktigt bra datum! Vi gifter oss nämligen också den 11 augusti! :) I Grava kyrka...

• Sweetp

jooki

Jag har köpt min klänning redan...ehhh...redan i fjol vid den här tiden för att vara mer exakt :) Och jag köpte den på Högtidskläder på Rudsvägen här i Karlstad. Jag kan varmt rekommendera den butiken, mest pga den personliga och proffsiga servicen. Hon som äger butiken är supertrevlig och kunnig! Damerna på Klädestjänst känns lite mer "snobbiga" och inte allt så trevliga och för min del spelar sånt ganska stor roll...

• Sweetp

Wow måste jag säga! Kul att såpass många Karlstadsbrudar har gett sig till känna :) Jag skulle tycka att det vore jättekul med lite mer personlig kontakt med er, så om någon av er känner för att "mailväxla" med mig är min mailadress: linda_melin@telia.com

• Sweetp

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Ang. sminkös. Du kan väl testa Suzie Picant. Jag ska ha en sminkös därifrån och hon kommer till annan salong. Kanske kan du få en av dem till hotellet eller hem?? Värt ett försök...

• Sweetp

För att byta ämne lite: Hur många av er har hört talas om sk "Save the date" magneter eller kort? Något man skickar till sina framtida bröllopsgäster långt innan dagen D, för att de inte ska glömma bort och boka annat. Jag såg det i ett inlägg här på BT för någon vecka sedan och bestämde mig för att det var en kul grej som vi ville göra :) Och jag kan bara tipsa er om att www.vistaprint.se har både magneter och kort, till rimliga priser...

• Sweetp

Jag kommer ursprungligen från Arvika, men har bott här i Kd sen -97. Bor nu med min M2B på Norra Kroppkärr...

• Sweetp

jooki

Nä, inte är det 10-18. Har allt för mig att Högtidskläders öppettider är 12-18. Ska själv dit med min m2b och styvson och prova deras kläder på onsdag...

• Sweetp

Äntligen känns det som man kan andras ut lite, mitt i all planering. De stora sakerna är bokade, beställda eller köpta :) Nu är det bara finliret kvar att pyssla med. Hoppas detta hjälper till att motverka det berömda "bridezillasyndromet" när det väl börjar närma sig :) Och att man kan njuta och koppla av något sånär veckorna och dagarna innan bröllopet...

Svar på tråden Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!