Inlägg från: Lieb + Älsk |Visa alla inlägg
  • Lieb + Älsk

Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!

Och här är en till!

Bröllopsplanerna går hyffsat bra men skulle vilja ha mer tid til dem, har jobbat alldeles för mycket de senaste månaderna, vilket egentligen är bra för då fylls bröllopsbudgeten med härliga kronor.

Har svårt att bestämma mig för klänning så det frå bli lite fler butiksrundor. Man vil ju har Klänningen med stort K.

När och var gifter ni andra er?
    28 juli gifter vi oss i Grava kyrka och ska ha festen på Träfotere.

• Lieb + Älsk

Är det någon som har koll på hur Högtidskläder på Rudsvägen har öppet?

• Lieb + Älsk

Jonas fru: Lustigt jag tänkte samma sak men sen kom någon annan tanke i huvudet och jag glämde att gå in och skriva ett inlägg. Men nu så...
    Har suttit de senaste dagarna då gått igenom våra planer och allt mer faller på plats. Präst, kyrka och festlokal fixat - Fotografen är bokad - Catering är ordnad - M2Bs kläder är inköpta - Frissan är bokad - Klänningen är beställd via Lillys outlet och jag hoppas den passar - Bestman, tärnor, näbbar och toastmadames är tillfrågade och har sagt ja - Inbjudningarna börjar ta form och tryckeriet är "bokat"....
    Ja allt känns under kontroll.
    Tiden har gått så fort. Förut var det nästan ett år kvar nu är det bara 4 månader.

• Lieb + Älsk

Vad spännande. Har också varit inne på att beställa därifrån. Men beställde en på Lillys hemsida på vinst och förlust. De hade rea och hittade en drömklänning för 1300 inkl frakt. Den fanns dock bara i stl 36 och det kan vara så att den blir för liten. Sitter och hoppas på att den ska gå att lägga ut nog mycket. Väntar på att få den vilken dag som helst.
    Visst är det jobbigt att vänta?!

Svar på tråden Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!