• Jonas fru

Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!

Här är en till Karlstad brud!

Vi gifter oss den 21/7 -07 i Hammarökyrka och ska ha festen på Bar bayard sen. Kul med en Karlstad tråd!

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307): Min svägerska är utbildad makeup artist. Hon kommer nog gärna hem till dig och sminkar. Hon sminkar b.la. för SVT.

• Jonas fru

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307): Jag ringde min (framtida) svägerska nu! Hon lät intresserad. Jag gav henne din adress och hon skulle maila lovade hon. Jag har inte sett någon brud hon sminkat men hon verkar väldigt duktig på all sminkning och hon ska ju sminka mig till sommaren på vårt bröllop. Hoppas det ordnar sig!

Mrs Lavoillotte: Jag kommer ifrån Skåre ifrån början men bor nu på Norrstrand. Och vi ska ju gifta oss i Hammarö.

• Jonas fru

FrkF: Wow! va skoj! Då måste vi byta lite ideer med varann! När gifter ni er? Hur många gäster? Spännande!

• Jonas fru

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307): Mailade min svägerska eller fixade det sig på annat vis? Lycka till hur som helst på din STORA dag!

• Jonas fru

Hej alla K-D brudar!

Måste säga att jag tycker det skrivs dåligt i denna tråd. I alla fall känner jag att nu är sommaren snart här! Vi borde ha massor att diskutera om! Jag tycker verkligen att bröllopsplanerna har dragit igång nu på allvar med bara 3-4 månader kvar. Jag ska skicka mina inbjudningar på fredag och idag var jag på första besök hos frisören. Vi la upp en tidsplan, diskuterade min hår kvalitet, gick igenom frisyren och bokade in en tid för provuppsättning. Kul! Är det ingen som har något kul att berätta angånde era bröllopsplaneringar? Lycka till!

Svar på tråden Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!