Ladycomp och Pearly!
Hej!
Jag har skrivit en tråd här tidigare om Ladycomp och jag har nu läst igeom alla trådar om detta ämne igen =)
Jag har väldigt svårt att bestämma mig... Vi har använt kondom i ungefär ett år nu och det är helt okej, men ni vet ju ändå hur det är... Vi är unga och vill inte ha barn just nu under några omständigheter och vill man inte ha hormoner så finns det ju tyvärr inte så mycket att välja på.
Men, nu när jag sökte på internet så kom det upp en ny sak =)
Jag hittade en Pearly, en Ladycomp fast mindre och mycket billigare. Den finns att köpa på samma ställe som man kan köpa Ladycompen och den har samma höga säkerhet, skillnaderna ska vara (om jag har fattat rätt) kostande, storleken, 2 års garanti istället för 5 år, att den går på batteri och inte har nån sladd, att den inte lyser i mörker, och att den inte går att uppgradera till Babycomp.
Jag tycker att detta låter nästan lika bra som Ladycomp, det är ju trotts allt säkerhet, smidighet och ett hyffsat pris man vill ha! =)
Någon som har en sån här Pearly? Eller som vet något om den över huvudtaget?? Jag blir glad för alla svar och tips!
Må så gott!
ladycomp-babycomp.com/show.php/en/pearly