Inlägg från: Fru September-06 |Visa alla inlägg
  • Fru September-06

Ladycomp och Pearly!

Hej! Tror jag skrev till dig ang. Ladycomp. Har ingen erfarenhet av Pearly men jag såg någon annan som funderade på en sådan någonstans. Tycker den låter jättebra, haden nog köpt en sådan jag med om jag sett den innan jag köpte Ladycompen (pga priset).

Det jag tror är ytterligare en skillnad är att man inte kan kolla bakåt på tidigare cykler med Pearlyn, alltså mindre statistik men det kan man ju klara sig utan.

Hoppas någon annan kan svara dig!

• Fru September-06

Hej! Tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig. Jag beställde min Ladycomp från en annan sida, den här: www.ladycomp.com/ och de har inte Pearlyn till försäljning vad jag kunde se. På den sidan har jag för mig att frakten ingick - eller det var rättare sagt olika pris beroende på om man bodde inom EU eller inte.

Jag kikade på den sidan du länkade till men jag kunde inte få fram där hur mycket frakten var. Tycker du ska maila och fråga dem vad det kostar om man bor utanför USA. Eller om du kan hitta någon site inom EU som säljer Pearlyn istället, då borde ju frakten bli lite mindre.

Hoppas det går bra!

Svar på tråden Ladycomp och Pearly!