Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
Shiliz: Nja jag vet inte riktigt. Ska nog kolla alla "affärer" i alla fall. Klädaffärer, blomsteraffärer, smyckesbutiker, hår/hudsalonger... Mer sånt jag är sugen på.
Shiliz: Nja jag vet inte riktigt. Ska nog kolla alla "affärer" i alla fall. Klädaffärer, blomsteraffärer, smyckesbutiker, hår/hudsalonger... Mer sånt jag är sugen på.
Vi ska ju till Sthlm i helgen - där ska jag kolla på underkläder och skor. :)
Nu ska jag iväg och bowla! Ha en skön kväll.
en dag i juni: Nästa helg menar du? ;)
De stängde ner BT i några timmar häromdagen, kanske var då din dator fick spel?
Budgetbrud2008: Ja jag såg er juh! :D Hur gick det med era föräldrar? Vad sa de? Berätta allt!
Vi bestämde oss igår för att trots allt inte sova på John Bauer. Kristofer tyckte det var onödigt eftersom vi ändå inte ska ha bröllopssviten - då blir det ju som en vanlig hotellnatt bara. Kan någon rekommendera ett hotell som har fin svit i stan? Vi vill kunna äta frukost på Esters med våra gäster dagen efter, så det måste ligga i stan...
en dag i juni: Jaså har de en sådan? Finns den på butiken på Smedjegatan? Får nästan gå dit då...
Har sett dig ett par gånger på sistone tror jag. :)
en dag i juni: Nej IRL. Häromdagen på morgonen när du var ute med hunden, jag åkte förbi i en bil. Och på lördagen när melodifestival-finalen gick. Det regnade och du var ute och gick med hunden och jag slängde mig in i en bil på gatan. Såg försent att det var du, annars skulle jag hejat. :)
Fika på Claras måndag 26/3 klockan 19.00
Kommer:
En dag i juni
Lilla li
Budgetbrud2008: Grattis igen iaf! Var hur kul som helst att se. :D
en dag i juni: Hehe. :)
Budgetbrud2008: Vad har ni satt för datum då? Du kanske orkar pallra dig upp till Jönköping på måndag och fika med oss?
Budgetbrud2008: Vad har ni satt för datum?