Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
Lilla Li: Vad var det för jacka då? Tråkigt det är när man inte hittar i sin storlek... Vart fanns jackan nånstans?
Lilla Li: Vad var det för jacka då? Tråkigt det är när man inte hittar i sin storlek... Vart fanns jackan nånstans?
Lilla Li: Min vita jacka är från vila o har ett skärp i midjan. Vilket material var det på den du kollade på?
Jaha, är det vårnyheterna kanske? Låter snygga iaf! Man kanske ska ta en tur till stan i helgen. Det är så bra med Vila för där kan man hitta snygga kläder som inte kostar allt för mkt.
Lilla Li; Det är alltid så...
Jag kan tyvärr inte heller imon. Men snart kanske det är så varmt att vi kan sitta på nån uteservering o fika?
Lilla Li; var precis ute på lunchen, o det var så skönt ute! Det enda som var tråkigt var att vi inte har några bänkar utanför kontoret. Ska tjata på dem så vi får lite solstolar haha.
Lilla Li: Just det, när ska ni flytta in? Vill också ha ett hus nu!
Lilla Li: Åh, vad kul! Hoppas ni får flytta tidigare då. Igår bokade vi fotograf, så skönt! Nu ska vi bara boka vår resa o så också!! Hur går det för er?
Lilla Li: OK, det låter najs =). Funderar på att åka på mässan TUR 2007 som är i gbg nästa helg. MAmma var där förra året o hon sa att det finns en massa tips o bra rabatter som man kan få. Jag hoppas verkligen inte att jag få problem med ledighet sen i november för jag måste åka =)
Lilla Li: Ja det är den rese- och turismmässa. Tänkte att man kunde ta vägen förbi gällstad med då så man kanske kan fybda lite på lager 157... Vad ska ni hitta på i sthlm då?
Lilla Li: Låter ju som en riktigt rolig helg. Fyller du år snart?