Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
CmD: Det låter ju intressant. Kan inget om det där med husköp o det hehe. Kan va bra att få lära sig lite.
CmD: Det låter ju intressant. Kan inget om det där med husköp o det hehe. Kan va bra att få lära sig lite.
Lilla Li: GRATTIS! Hoppas du får en trevlig kväll sen ändå. Han har säkert nån överraskning till dig.
20_augusti: Hej! Är det i år du ska gifta dig? Vart blir vigseln o festen osv.?
20_augusti: Vi ska gifta oss den 10 november ute i Rogberga Kyrka och sen kommer festen vara på Stockmakaren i Huskvarna.
Är det nån som har något bra tips på ett live-band som man kan ha som inte är allt för dyra?
;o): Tack för tipset!
Jag var nere på stan i lördags o visst det är väl lite som ni säger, butikerna hade ju inte mkt utöver det vanliga. Men jag är iaf glad att jag o min blivande fick mkt gjort. Vi bokade bröllopssvit, bokade hans kläder, min pälsbolero, köpte en tiara, kollade på buketter, tittade på ringar. Så vår dag var givande för oss iaf!
Lilla Li: Jag köpte faktiskt den på Kristina Brud & Fest, se den på : www.warrenyork.co.uk/items.asp&page=3
det är den mittersta på översta raden, den har blomliknande mönster.
Lilla Li: De hade väl inte överdrivet stort sortiment vad jag minns men sen kollade jag inte så mycket för både jag o Chrille föll för den här direkt. Den kostade 399:- men såg sen igår i en bröllopstidning att den skulle kosta 599 men men, jag har inget emot att betala mindre =)
Ja, men kolla här på köp & sälj annars, Har sett att de har en del bra där, tror att jag såg nån som sålde i gbg.
Lilla Li: Förresten, vad har du tänkt dig för tiara då?