• Februaritjejen

24 februari 2007... nervösa?

Är ni lika nervösa som jag inför den stora dagen?

Det skulle vara roligt att höra hur det är med er som ska gifta sig på samma dag som oss.. om det är någon som har tid att skriva... *ler*

• Svar på tråden 24 februari 2007... nervösa?
  • Februari07

Du har rätt, knappt att man har tid att skriva...Jag börjar i o f sig känna mig lite lugnare nu, det är som att jag fått iordning mycket de sista dagarna men det är ju ändå massor kvar. Det blir nog att arbeta på det in till sista minuten (fast det är väl så när man gör allt själv med hjälp av familjen)...

Jo nervositeten börjar infinna sig lite men mest förväntan över det man hoppas blir en underbar dag!

• LillaFröken

Jag gifter mig också då! Eller VI såklart.

Jag börjar bli så fruktansvärt nervös. Känns som om det är miljarders grejer kvar att fixa men jag är ledig 10 dagar före bröllopet vilket är tur... Vi har tex inte valt meny från cateringfirman än, eller pratat färdigt med fotografen, bara prel.bokat. Sedan måste vi boka ljudanläggning också. Och fixa skor.

Som sagt, det är lätt att bli stressad... hur går det för er?

• Snöpinglan

Börjar också bli lite smått nervös. Mycket kvar att fixa med, framförallt vigsel-, festprogram, placeringskort mm. Blev dessutom hippad nu i lördags, mycket trevligt!

• Bride 2007

Hejsan!
    Jag måste nog ta å erkänna att det börjar flyga små fjärilar i min mage nu.. Inser att det verkligen är mindre än 2 veckor kvar och en heeeel del kvar att göra!!
    Vi har tex ingen bil än..... Men men- allt har ju en förmåga att lösa sig! Fick även reda på förra veckan att det är ett barndop i kyrkan samma dag. Vår vigsel är 14 och dopet börjar 12.30.. känns som att det kan bli lite taight...

hur går det för er då? Vad har ni kvar att fixa?

• Elie

Jag håller helt med, fjärilarna flyger fortare för varje dag. Vi har lite små saker kvar att inhandla. Största bekymret för oss är att en av väggarna i den lokal vi ska ha det i är täckt med fotbollströjor och en stor målning. Är verkligen över hela väggen. Försöer funrt r på ett bra och intel för dyrt sätt ska kunna täcka det. Några förslag? annars är det mesta under kontroll. vidselprogramen är i stort sett klara och festprogrammet är påbörjat.

• Snöpinglan

Vi får hjälpas åt att räkna ner, 11 dagar kvar...

Elie: kan ni täcka väggarna med stora tygdraperier eller gardiner? Köpa massor av billigt tyg på tex IKEA och hänga upp på vajer, snöre eller ngt sådant?

• Februaritjejen

*ler* verkar som att jag inte är ensam med små fjärilar som flaxar. Igår ordnade sig det sista för oss... det var frågan om bil som löste sig. Så allt är fixat och klart, vi har dessutom bestämt oss för om det blir ändringar i programen så är det så. Allt är utskrivet och klart, vi gör inga ändringar och det känns skönt!!

• Februaritjejen

När åker ni iväg på bröllopsresa?

Vi åker på måndagen så vi måste hinna packa någongång innan dess också... *ler*

• Snöpinglan

Vi åker också på måndagen, riktgt tidigt. Har inte hunnit börja fundera på packning än.

Februaritjejen: låter skönt att vara klar. Bara att luta dig tillbaka och njuta?

• Februaritjejen

10 dagar kvar tjejer!! Nedräkningen fortsätter...

Luta sig tillbaka är väl alltför mycket sagt *ler*. Om jag säger som så, att alla stora saker är klara, typ vem som filmar, vem sjunger i kyrkan, vem spelar musik på festen, transport.

Det som är kvar är packningen till bröllopsresan, det måste göras innan eftersom vi inte kommer att komma hem förens söndagkväll från bröllopsfesten. Sen gäller det att packa en väska med alla saker till hårfrisöskan och sen en väska till herrgården dit vi ska.

Snöpinglan: Var åker ni någonstans?

Svar på tråden 24 februari 2007... nervösa?