24 februari 2007... nervösa?
Är ni lika nervösa som jag inför den stora dagen?
Det skulle vara roligt att höra hur det är med er som ska gifta sig på samma dag som oss.. om det är någon som har tid att skriva... *ler*
Är ni lika nervösa som jag inför den stora dagen?
Det skulle vara roligt att höra hur det är med er som ska gifta sig på samma dag som oss.. om det är någon som har tid att skriva... *ler*
*ler* verkar som att jag inte är ensam med små fjärilar som flaxar. Igår ordnade sig det sista för oss... det var frågan om bil som löste sig. Så allt är fixat och klart, vi har dessutom bestämt oss för om det blir ändringar i programen så är det så. Allt är utskrivet och klart, vi gör inga ändringar och det känns skönt!!
När åker ni iväg på bröllopsresa?
Vi åker på måndagen så vi måste hinna packa någongång innan dess också... *ler*
10 dagar kvar tjejer!! Nedräkningen fortsätter...
Luta sig tillbaka är väl alltför mycket sagt *ler*. Om jag säger som så, att alla stora saker är klara, typ vem som filmar, vem sjunger i kyrkan, vem spelar musik på festen, transport.
Det som är kvar är packningen till bröllopsresan, det måste göras innan eftersom vi inte kommer att komma hem förens söndagkväll från bröllopsfesten. Sen gäller det att packa en väska med alla saker till hårfrisöskan och sen en väska till herrgården dit vi ska.
Snöpinglan: Var åker ni någonstans?
Åtta dagar kvar... kan inte fatta hur snabbt tiden går!! Hur är det med er tjejer?
Fick första misslyckandet med planeringen igår... solisten som ska sjunga på vår vigsel har bytt låt och vigselprogrammen är redan tryckta. Fick först panik, kontrollfreaket i mig bråkade och skrek: det blir fel i programmet, hur ska jag överleva...?! Men nu har jag kommit lite mer tillfreds med det, det får stå fel i programmet, det spelar väl ingen roll egentligen. Jag blir inte mindre fru för det!!
Elie:
Hur går det med väggen? Har ni hittat något för att täcka fotbollströjorna?
*Ler* visst är det härligt, vi gifter oss om fem dagar!!!
hm, bra tips på ickeskakande händer... be din m2b att hålla ett ordentligt tag om din hand när han trär på ringen... det kanske känns bättre då?! Värt ett försök kanske :)
Vilken tid är eran vigsel?
Vi gifter oss klockan 15.
... och nu är det tre nätter kvar sen är vi där!!: )