• jennysnartfru

solist

Någon som känner till en duktig solist i Stockholmsområdet?
    Vi ska gifta oss om 1 år, närmare bestämt 16 Februari 2008, så vi är ute i god tid.

• Svar på tråden solist
  • Pumpalot

www.jessicajager.se ska sjunga på vårt bröllop om 2 veckor, vet inte än om hon är duktig alltså, men visat sig bara professionell och ansvarstagande med förberedelserna.

• ssonofi

Vi har bokat Cecilia Ray för hon sjöng på våra vänners bröllop och det var underbart!

• Linnea76

Jag vet en riktigt bra tjej som ska sjunga på vårat bröllop. Hon sjunger även jazz och kan göra om låtar till "lugnare tempo" hennes mail är anja.bexelius@gmail.com

• MirellaBlue

Vi har bokat Viktoria Krantz. Hörde henne på Bröllopsmässan och bokade direkt, det var superfint!

• Meddelande borttaget
  • Du&Jag&Datorn

Pumpalot: hur var Jessica Jäger?

Mirrellablue: vad kostar Viktoria Krantz?

• Pumpalot

Du&Jag&Datorn hon var jätte duktig! Hon hade verkligen övat in låtarna, och sjöng otroligt vackert. Många utav våra gäster frågade om henne efter vigseln.

• Cameline

Vi har hittat vår på kungliga opera högskolan..

• Violanna

Vi har bokat Cecilia Ray efter att ha hört henne på min kusins bröllop. Verkligen fint!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Pumpalot

Du&Jag&Datorn vi är fantastiskt nöjda med Jessica Jäger - otroligt gullig tjej, och väldigt stark/fin röst. Rekommenderas varmt!

• Pumpalot

oj, jag hade visst redan svarat. FÖRLÅT"

• Meddelande borttaget
  • aec

Tips i 11 trådar samma dag... suck...

• thara

Jag kan varmt rekommendera Anna Jois.
    Proffessionell sångerska och gitarrist. Har spelat och sjungit på flera bröllop till folk jag känner och hon har en jättevacker röst.
    Hon tar 2500 kr(ordinarie pris) för 1-3 låtar och det är värt varenda krona.

www.annamusic.se/brollop

En kul grej: Det var en kompis till mig som köpte hennes sång till brudparet som en överraskning under bröllopsmiddagen. Såå vackert och inte ett öga torrt. Hon sjöng 3 sånger och bruden sa att det var en av de finaste presenterna.  Solig
    Rolig idé.

• aniara
    thara skrev 2012-06-04 21:57:23 följande:
    Du är lite sent ute, TS gifte sig 2008...
Svar på tråden solist