solist
Någon som känner till en duktig solist i Stockholmsområdet?
Vi ska gifta oss om 1 år, närmare bestämt 16 Februari 2008, så vi är ute i god tid.
Någon som känner till en duktig solist i Stockholmsområdet?
Vi ska gifta oss om 1 år, närmare bestämt 16 Februari 2008, så vi är ute i god tid.
www.jessicajager.se ska sjunga på vårt bröllop om 2 veckor, vet inte än om hon är duktig alltså, men visat sig bara professionell och ansvarstagande med förberedelserna.
Vi har bokat Cecilia Ray för hon sjöng på våra vänners bröllop och det var underbart!
Jag vet en riktigt bra tjej som ska sjunga på vårat bröllop. Hon sjunger även jazz och kan göra om låtar till "lugnare tempo" hennes mail är anja.bexelius@gmail.com
Malin Dillner sjöng på vårt bröllop!
Superduktig tjej som sjunger kraftfullt o mycket vackert.
Du kan höra låtarna hon sjöng på vår hemsida
www.marielouiseomattias.brollopshemsida.com
Du hittar dem under bröllopsdetaljer/våra låtar.
Du kan kontakta mig om du vill veta mer om Malins kontaktuppgifter osv.
marielouiseomattias@brollopshemsida.com
Vi har bokat Viktoria Krantz. Hörde henne på Bröllopsmässan och bokade direkt, det var superfint!
Pumpalot: hur var Jessica Jäger?
Mirrellablue: vad kostar Viktoria Krantz?
Du&Jag&Datorn hon var jätte duktig! Hon hade verkligen övat in låtarna, och sjöng otroligt vackert. Många utav våra gäster frågade om henne efter vigseln.
Vi har hittat vår på kungliga opera högskolan..
Vi har bokat Cecilia Ray efter att ha hört henne på min kusins bröllop. Verkligen fint!
Du&Jag&Datorn vi är fantastiskt nöjda med Jessica Jäger - otroligt gullig tjej, och väldigt stark/fin röst. Rekommenderas varmt!
oj, jag hade visst redan svarat. FÖRLÅT"
Tips i 11 trådar samma dag... suck...
Jag kan varmt rekommendera Anna Jois.
Proffessionell sångerska och gitarrist. Har spelat och sjungit på flera bröllop till folk jag känner och hon har en jättevacker röst.
Hon tar 2500 kr(ordinarie pris) för 1-3 låtar och det är värt varenda krona.
www.annamusic.se/brollop
En kul grej: Det var en kompis till mig som köpte hennes sång till brudparet som en överraskning under bröllopsmiddagen. Såå vackert och inte ett öga torrt. Hon sjöng 3 sånger och bruden sa att det var en av de finaste presenterna.
Rolig idé.