Inlägg från: Sköna maj |Visa alla inlägg
  • Sköna maj

trosa / vagnhärads brudar

Hej!

Bor också i Vagnhärad (Brovägen) och gifter mig 17 maj. Vi kommer att gifta oss i en icke bestämd skogsbacke nära Eskilstuna, med fest på Rinkesta Slott.

Hade planer på Trosalands kyrka + Trostorp, men la ner det då vi kände att halva släkten måste engageras i förberedelser. På Rinkesta gör de "allt" och vi kan fokusera på husrenoveringen

Vore skoj att träffa er andra som bor här!

• Sköna maj

Hej!

Det låter verkligen som att du har koll på en hel del runt hur man gör en prinsessa av en helt vanlig tjej Bokade just frisör i Eskilstuna och ska provklippa mig där för att se hur hon är. Man vill ju inte chansa vilt.

Vi flyttade till Trosa våren 2000 och till Vhd i våras, så vi har inte rötter här utan jag är från Trångsund (som du ju passerat miljoner gånger på väg till Ösmo) och min sambo är från Linköping.

Och nu får du passera (nästan) hemma hos oss igen . Så att träffas, som ju är syftet med den här "tråden", vore väl en alldeles utmärkt idé!

Om flera vill haka på är det bara att skrika till.
    Jag nås på e-post: swedanna snabela yahoo.com (vill skriva snabela såhär på internet då detta är ett sätt att få mindre skräpmail från folk som söker epostadresser)

Kram Anna

Svar på tråden trosa / vagnhärads brudar