Här är den - Västeråstråd nummer 12!
Karin- alltså jag brukar bara trycka på logga in högst upp på sidan så är jag automatiskt inloggad som värd.. så jag kan nog tyvärr inte hjälpa dig så mkt..
Karin- alltså jag brukar bara trycka på logga in högst upp på sidan så är jag automatiskt inloggad som värd.. så jag kan nog tyvärr inte hjälpa dig så mkt..
Min klänning är iaf släppt från tullen, undra hur många dagar det tar då innan den kommer hit..
jag har fått hem min klänning och provat den.... Den är PERFEKT! Jag älskar den! Har aldrig i hela mitt liv sett en finare klänning. Jag är supernöjd, vet inte vart jag ska ta vägen.. :) Vill ha på mig den NU! Iofs om man ska klaga på nåt så e den lite stor över tuttarna men det kan ordna sig när jag får hjälp av någon att dra igen dragkjedan ordentligt..
Hoppas din var lika bra Billa!
Karin- hade dom några snygga korsetter eller liknande där?
Billa din borde också komma idag eftersom vi betalade och allt samtidigt.. gå in på tnts hemsida o sök på ditt fraktnummer så får du veta.. jag gjorde det imorse.. såg då att den var out for delivery o då ringde jag till dom o sa att dom måste komma innan kl 15 eftersom jag ska iväg senare..
japp jag har SEB vilken tur jag hade då! Det brukar alltid vara tvärsom annars.. att det går långsammare med SEB.. Hoppas att den kommer imorrn då!
Karin- Kul att du har kollat in våran hemsida! Nej jag läser inte till teckenspråkstolk ännu utan ska söka så får jag se om jag kommer in.. :)
Billa- hur gick det att provjobba?
Skulle vi vara hos Karin på fredag?
Billa- Gud va roligt!!!
Jättefin klänning Billa! Kul att du också blev nöjd.. :)
Karin- Jag e laktosintolerant.. men om det bara e typ lite mjölk så klarar jag det..