Inlägg från: sexydoktor |Visa alla inlägg
  • sexydoktor

BT folk ta hälp av varandra?

håller helt med dig, det låter som en underbar ide.

• sexydoktor

florister ja, du jag har lite funderingar ang våra buketter. om ni addar mig på msn the_rosen_@hotmil.com så kan jag ju skicka bilderna på de olika buketterna som jag skulle vilja ha *ler*

• sexydoktor

jobbar som nagelteknolog om ngn behöver

• sexydoktor

moonlight lady

jaga har mailat min tärna din mailardess då hon bor i hbg o inte känner till malmö.
    hoppas de inte gör ngt

• sexydoktor

mrsarnold

du är välkommen att maila mig
    du är jätte välkommen som kund hos mig om du vill *ler* kram på dig min mail står lite längre upp på sidan

• sexydoktor

Szustak

japp, du har helt rätt att jag gör nageluppbyggning
    så maila mig eller adda mig på msn så skall du få alla uppgifterna.

kram

• sexydoktor

hihi, fika. jag hänger gärna på *ler*
    alltid kul att få prata med någon annan än bara tärnorna. som bara försöker styra o ställa.

då kan man ju visa upp lite olika saker man kan hjälpa till med, för att komma ner i pris.

• sexydoktor

littlepixiegrl

det låter som en super duper bra idé. bara inte onsdagar då är jag upptagen.
    men jag slutar ju 16,30 så jag är verkligen med på noterna. *ler*

• sexydoktor

littlepixiegrl

hej på dig
    jodå du har rätt. jag är nagelteknolog. så bara maila mig på the_rosen_@hotmail.com så fixar vi det ingen fara

• sexydoktor

littlepixiegrl
    nu har jag mailat tillbaka
    nu är det bingen som gäller vi hörs kanske av imorgon.

• sexydoktor

Is brud 08

det var en super duper bra ide.
    bara säg till så skall jag försöka komma loss på ngt sätt, har ju 2 jobb. så det är inte lätt *ler*

• sexydoktor

det är väldigt sant.
    jobbar på dagarna på ett företag och har mitt eget företag på kvällarna.
    är nagelteknolog *ler*

• sexydoktor

samma här. är inte jätte glad i fransk, på mig själv, men testade ljusgul frans o svart dekoration. super läckert.

• sexydoktor

fransk betyder att man har den vita randen "fria ytan" som man lägger färg på, antingen vit, som är den mest vanliga färgen, eller så kan man ha andra färger oxå, om man vågar lite mera.

att ha naturella naglar betyder bara att man inte har den "fria ytan" färgad *ler*
    hoppas ni blev lite klokare av vad jag menar

• sexydoktor

kväll eller helg låter bäst för mig.
    eftersom att jag har 2 jobb så får jag försöka planera lite.

• sexydoktor

håller med er tjejer. det är så mkt som skall fixas innan dagen D. fattar inte hur jag skall hinna med.

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?