Inlägg från: sexydoktor |Visa alla inlägg
  • sexydoktor

BT folk ta hälp av varandra?

håller helt med dig, det låter som en underbar ide.

• sexydoktor

florister ja, du jag har lite funderingar ang våra buketter. om ni addar mig på msn the_rosen_@hotmil.com så kan jag ju skicka bilderna på de olika buketterna som jag skulle vilja ha *ler*

• sexydoktor

jobbar som nagelteknolog om ngn behöver

• sexydoktor

moonlight lady

jaga har mailat min tärna din mailardess då hon bor i hbg o inte känner till malmö.
    hoppas de inte gör ngt

• sexydoktor

mrsarnold

du är välkommen att maila mig
    du är jätte välkommen som kund hos mig om du vill *ler* kram på dig min mail står lite längre upp på sidan

• sexydoktor

Szustak

japp, du har helt rätt att jag gör nageluppbyggning
    så maila mig eller adda mig på msn så skall du få alla uppgifterna.

kram

• sexydoktor

hihi, fika. jag hänger gärna på *ler*
    alltid kul att få prata med någon annan än bara tärnorna. som bara försöker styra o ställa.

då kan man ju visa upp lite olika saker man kan hjälpa till med, för att komma ner i pris.

• sexydoktor

littlepixiegrl

det låter som en super duper bra idé. bara inte onsdagar då är jag upptagen.
    men jag slutar ju 16,30 så jag är verkligen med på noterna. *ler*

• sexydoktor

littlepixiegrl

hej på dig
    jodå du har rätt. jag är nagelteknolog. så bara maila mig på the_rosen_@hotmail.com så fixar vi det ingen fara

• sexydoktor

littlepixiegrl
    nu har jag mailat tillbaka
    nu är det bingen som gäller vi hörs kanske av imorgon.

• sexydoktor

Is brud 08

det var en super duper bra ide.
    bara säg till så skall jag försöka komma loss på ngt sätt, har ju 2 jobb. så det är inte lätt *ler*

• sexydoktor

det är väldigt sant.
    jobbar på dagarna på ett företag och har mitt eget företag på kvällarna.
    är nagelteknolog *ler*

• sexydoktor

samma här. är inte jätte glad i fransk, på mig själv, men testade ljusgul frans o svart dekoration. super läckert.