• JennyToo

Göteborgbrudar!

Vad säjer ni, vore det ente dax att lysa upp vintermörkret med en ny brud(/fru)-träff?
    Det var ju ett tag sedan sist och en massa tankar börjar dyka upp nu när man får en liten nystart med bröllopsplanerna så här efter helgerna.
    Hoppas fler är intresserade!

• Svar på tråden Göteborgbrudar!
  • Ponderosa

Hej JennyToo!

Ja, det känns ju onekligen som att det blivit en nystart nu efter jul. Till och med jag börjar känna mig sugen på en brudträff! Jag hoppas och tror att vi är fler Göteborgsbrudar som är det.

/ Ponderosa 5/7 -03

• Nickan, juli 2003

Jag håller med alldeles. När kan vi ses?? Det var för länge sedan sist...*s*

• 17juli-03

Här finns en fd Göteborgare som numera bor i Trollhättan. Hänger gärna på :)

• juli-maja

en göteborgare här, som är hyfsat ny på BT...

Har ni träffats förut? Vad gör ni på era träffar? Tycker absolut att det skulle kunna vara roligt att utvidga bekantskapskretsen ytterligare!

• JennyToo

Det har varit iallafall 4 träffar innan, jag har varit med på två.
    Vad vi gör? Vi pratar bröllop! Det är faktiskt oerhört kul att prata med ett helt gäng med "likasinnade bröllopsgalningar".
    Hoppas det är många som vill komma!

• myrantennen

Jag är med. Vem tar tag i det?

• Nickan, juli 2003

Hmm, varför inte jag kanske. När kan ni andra tjejer?? Är det för lite tid innan den 1:e februari?? Det passar mig bra. Annars, när tycker ni??????

• juli-maja

Låter som en kul grej... fast 1 feb. är det hockey på progremmet för min del.. Jag avvaktar å ser vad som passar er andra bäst!

..annars är det ju bröllopsmässa på sönda´n 2 feb...

• myrantennen

1:a februari kan inte jag

• myrantennen

..och mässan vill jag gå på med min blivande ...

Svar på tråden Göteborgbrudar!