• JennyToo

Göteborgbrudar!

Vad säjer ni, vore det ente dax att lysa upp vintermörkret med en ny brud(/fru)-träff?
    Det var ju ett tag sedan sist och en massa tankar börjar dyka upp nu när man får en liten nystart med bröllopsplanerna så här efter helgerna.
    Hoppas fler är intresserade!

• Svar på tråden Göteborgbrudar!
  • JennyToo

Håll bara utkik efter någon/några tjejer som ser giftassugna ut... *fnissar*
    Nä, allvarligt talat, det brukar inte vara något problem... Vi hittar nog varandra.
    Maila mig på jlennartsson@hotmail.com så får du mitt mobilnummer för säkerhets skull!

• JennyToo

Är det fler som kommer? Jag har bara fått definitivt besked från 2 personer.
    /Jenny

• Kia 9/8 2003

Hej på er,

Jag hänger gärna på!!
    Men var ligger pressbyrån vid Vasaplatsen? Jag vet att det ligger en kiosk där, är det den ni menar??

Vad jag har förstått stå är det den 8/2 klockan 14.00. Stämmer detta?

• myrantennen

Kul att vi blir fler. Ja, jag har också för mig att där inte finns en pressbyrå. Där finns väl en kiosk och en seven eleven?

• JennyToo

My mistake :-O Det är en "vanlig" kiosk av något slag, ingen Pressbyrå. Men ni vekar ju ha koll på läget iallafall...

• Nickan, juli 2003

Hej brudar, jag är med naturligtvis....vi syns på Vasaplatsen på lördag...

• myrantennen

Då ses vi vid kiosken sen då! Klockan två..

• JennyToo

Stackars er som missade träffen, vi hade jättekul! (Även om vi nästan pratade mer om annat än om bröllop! )
    Fast det hinner nog bli en till innan sommaren.
    Och så kanske en fru-träff i höst så att vi kan ta med och visa våra bröllopskort. Det vore så kul att se hur allt blev tillslut, nu när man hört så mycket!

Kram, Jenny

• myrantennen

Hej Tjejer

Ville bara tacka för senast. Det var jättekul att träffa er!

Svar på tråden Göteborgbrudar!