Göteborgbrudar!
Jag är med. Vem tar tag i det?
Jag är med. Vem tar tag i det?
1:a februari kan inte jag
..och mässan vill jag gå på med min blivande ...
Aggy
Ja, jag hade gärna tagit ett glas efter mässan men jag kan inte se någonstans att det kommer att vara någon mässa i Göteborg(??) Kommer det att vara en så mejla mig. Jag tror inte att vi kommer att åka till Halmstad eftersom det inte är förrän i slutet av februari och Stockholm är för långt att åka till. Men jag kommer att mejla dig i vilket fall som helst om ett glas eller flaska ;o)
Ellte
Du kan väl också komma? Vad gör det att du redan gift dig? Ingen kan väl egentligen komma med bättre råd än de som är steget före så att säga..
Vad kul! Vilket fik talar vi om?
Kul att vi blir fler. Ja, jag har också för mig att där inte finns en pressbyrå. Där finns väl en kiosk och en seven eleven?
Då ses vi vid kiosken sen då! Klockan två..
Hej Tjejer
Ville bara tacka för senast. Det var jättekul att träffa er!
14juni
ja, hm... Det är ju lite strul med vår bröllopsresa.... så..hm..jo..jag tyckte så synd om mig igår att jag köpe en hel Frödinge blåbärspaj och smällde i mig!
jag tror visst att de får lägga ut klänningen om jag ska fortsätta så här. Det är ju inte många dagar kvar till dagen D.
Hur har det gått med dig? Har du bokat Hairaffair?
ja, det är ju en bra ide´. Mitt hem är fullt med gäster som ska sova över så för min del är det inte lämpligt.