• JennyToo

Göteborgbrudar!

Vad säjer ni, vore det ente dax att lysa upp vintermörkret med en ny brud(/fru)-träff?
    Det var ju ett tag sedan sist och en massa tankar börjar dyka upp nu när man får en liten nystart med bröllopsplanerna så här efter helgerna.
    Hoppas fler är intresserade!

• Svar på tråden Göteborgbrudar!
  • JennyToo

Det har varit iallafall 4 träffar innan, jag har varit med på två.
    Vad vi gör? Vi pratar bröllop! Det är faktiskt oerhört kul att prata med ett helt gäng med "likasinnade bröllopsgalningar".
    Hoppas det är många som vill komma!

• JennyToo

Om vi ska ses på en helg, skulle jag gärna ta det på en jämn vecka eftersom jag jobbar udda helger.
    Annars skulle em/kvällen 6 el 7 feb. passa mig bra eftersom min kusin som oxå varit med på två av de andra träffarna kommer hit då.
    Kram, Jenny

• JennyToo

Sorry, Nickan, juli 2003, jag håller på att renovera sovrummet, det tar all min tid!

Mitt förslag är på kvällen fredag 7/2 eller på em lördagen 8/2.
    De som kan/vill komma då får gärna skriva antingen här eller till min mail:
    jlennartsson@hotmail.com

Skriv gärna även om du inte kan komma men gärna vill, om det är en dålig tid för många, kan jag föreslå en annan!

• JennyToo

Ni som skrivit tidigare i trådet (+ alla andra naturligtvis...), är det fler som vill komma?
    Erkänner att jag inte vågade gå på första träffen jag såg, för ca ett år sen, men jag lovar att de två andra jag varit på var jätteroliga. Tänk att få sitta i flera timmar o bara prata bröllop utan att någon tröttnar!

• JennyToo

Snälla Ellte, kom om du bara kan! Det är så himla kul med någon som står på andra sidan dagen B!

Jag har fått svar från fyra personer, men avvaktar lite angående dag och ser om det kommer någon mer. (Nu känner jag att jag plötsligt att det är jag som bestämmer allt... )

Kram, Jenny

• JennyToo

OK, bestämt mig. Ca klockan 14.00 på lördagen den 8/2 är senaste budet...
    Senast var vi på ett fik på Vasagatan. Det är ju ganska bra, det finns en del fik att välja på runt där.
    Låter detta OK?

• JennyToo

Jag har försökt komma på vad det hette, men det går bara inte!
    Men vi kan göra som senast och ses vid Pressbyrån vid Vasaplatsen och sen gå till ngt fik som det finns plats på.

Är det fler som kommer på lördagen?

• JennyToo

Håll bara utkik efter någon/några tjejer som ser giftassugna ut... *fnissar*
    Nä, allvarligt talat, det brukar inte vara något problem... Vi hittar nog varandra.
    Maila mig på jlennartsson@hotmail.com så får du mitt mobilnummer för säkerhets skull!

• JennyToo

Är det fler som kommer? Jag har bara fått definitivt besked från 2 personer.
    /Jenny

• JennyToo

My mistake :-O Det är en "vanlig" kiosk av något slag, ingen Pressbyrå. Men ni vekar ju ha koll på läget iallafall...

• JennyToo

Stackars er som missade träffen, vi hade jättekul! (Även om vi nästan pratade mer om annat än om bröllop! )
    Fast det hinner nog bli en till innan sommaren.
    Och så kanske en fru-träff i höst så att vi kan ta med och visa våra bröllopskort. Det vore så kul att se hur allt blev tillslut, nu när man hört så mycket!

Kram, Jenny

• JennyToo

Heeeeeejjjjjj Ankan! Kul att du är tillbaka, och hoppas du kan komma nästa gång. Det är roligt om "alla" kan vara med!!!

Heeeeeeeeejjjjjj Nickan!!!!!!
    Så glad att det ordnade sig med ringen. Ska definitivt ordna med min i god tid!

Kramar, Jenny

Svar på tråden Göteborgbrudar!