Inlägg från: jooki |Visa alla inlägg
  • jooki

11 augusti 2007 del 2

Hej tjejer!
    Jag var med o skrev i början av den förra tråden men det var så gott om tid kvar då så jag tog ett litet uppehåll. Nu är jag tillbaka och allt som ska göras har börjat komma ikapp mig. Klänning ska beställas inom en vecka, och jag har fortfarande inte bestämt mig! Inbjudningskorten är halvklara, och lika så gästlistan. Men vi har i alla fall lokaler :)

Lucy_
    Jättevacker klänning!

• jooki

Nu har jag köpt min klänning!!

Ohh... Det var så svårt att välja! Det slutade med att jag hade tre olika (i var sin butik) att välja på. Helt olika till modell... Men till sist blev det den allra första brudklänningen jag provade.

O så har vi beställt ring till mig... Känns bra att det är några färre beslut att ta :)

• jooki

Drömmar! Visst är det jobbigt att vi har sådana nu...hur kommer det då bli när vi är riktigt nära den stora dagen?? Fy!

Klänningen ja... Ojojoj... Jag fotade mig i den igår o idag tittade jag på bilderna i datorn. Kunde självklart inte låta bli att leka lite med dem och ända lite på modellen och vad händer? Jo, jag skapar klänningen med stort K! Magen vänder sig ut och in och jag börjat storgrina (återigen - vad händer när den stora dagen närmar sig om de här reaktionerna kommer redan nu ;) )... Finns ju inte en chans att ändra på klänningen, och jag vill ju inte köpa någon annan heller, för nu har jag ju köpt min brudklänning!
    Vad ska man göra? Jag kommer ju aldrig mer se min klänning som lika vacker som den var innan jag såg den med stort K!
    Har iaf kontaktat en kompis vars mor syr, så hon ska se om hon kan sy upp en helt ny. Men jag vet inte ens om jag vill det... :(

Tyvärr kan jag inte varken visa bild eller beskriva mer då min blivande kan läsa det här och han vet inte hur klänningen ser ut.

• jooki

Jag har beställt min ring (kommer nog i nästa vecka):). Sambon kommer också ha en till. Förlovningsringen är 6 mm och den nya bli 3,5 och den designar vi själva :)
    Men vi beställer den inte förrän min kommit så vi ser hur gravyren ser ut i min. Tyvärr får vi nog inte plats med bådas namn utan får nöja oss med initialerna :(

• jooki

Cameline o jvk - jättesnygga ringar båda två! Men mycket pengar för din cameline.

Jag fick min ring idag :)
    En egendesignad med 7 stenar á 0,05 ct i välvd guldskena (påminner om din Cameline). Jättefin! Men nu ligger den inlåst i kassaskåp... Vill ju bara plocka fram den o titta på den hela tiden!!

• jooki

Synd!
    Men det finns ju många liknande ringar som kanske är billigare. Har du hört med en guldsmed vad han/hon skulle ta för att göra en.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2