Drömmar! Visst är det jobbigt att vi har sådana nu...hur kommer det då bli när vi är riktigt nära den stora dagen?? Fy!
Klänningen ja... Ojojoj... Jag fotade mig i den igår o idag tittade jag på bilderna i datorn. Kunde självklart inte låta bli att leka lite med dem och ända lite på modellen och vad händer? Jo, jag skapar klänningen med stort K! Magen vänder sig ut och in och jag börjat storgrina (återigen - vad händer när den stora dagen närmar sig om de här reaktionerna kommer redan nu ;) )... Finns ju inte en chans att ändra på klänningen, och jag vill ju inte köpa någon annan heller, för nu har jag ju köpt min brudklänning!
Vad ska man göra? Jag kommer ju aldrig mer se min klänning som lika vacker som den var innan jag såg den med stort K!
Har iaf kontaktat en kompis vars mor syr, så hon ska se om hon kan sy upp en helt ny. Men jag vet inte ens om jag vill det... :(
Tyvärr kan jag inte varken visa bild eller beskriva mer då min blivande kan läsa det här och han vet inte hur klänningen ser ut.