11 augusti 2007 del 2
Hallå! Vi ska också gifta oss 11 augusti, vågar knappt komma in på denna tråden. Känns som vi ligger mycket efter i planeringen jämfört med andra .. =S Har inte fått ut inbjudningarna än, har lite "prästproblem " =)
Hallå! Vi ska också gifta oss 11 augusti, vågar knappt komma in på denna tråden. Känns som vi ligger mycket efter i planeringen jämfört med andra .. =S Har inte fått ut inbjudningarna än, har lite "prästproblem " =)
klurifax. Prästproblemet *l* är att vi har bokat kapellet vi vill gifta oss i det är fristående och ligger inte under svenska kyrkan. Men det ingår i en församling som bara har 2 1/2 prästtjänst och den när vi ringt till församlingen kan den präst som vi helst inte vill ha viga oss men de andra är upptagna redan... =( Vi har frågat flera andra präster i andra församlingar men de kan inte eller måste göra det på sin lediga tid och då vi inte har någon speciell relation till dem förstår man ju att de inte tycker det är så kul. Trist men letar vidare, känns ju inte kul att ha en präst som flera i släkten inte tycker om....
får nog vänta med att lägga upp mig här på listan tills vi fått vår präst ...!
Kakan -07 - jättefin bukett, har också planer på att göra min egen bukett.
Lilla Li - Våra inbjudningar kommer oxå fram till gästerna idag, ska bli roligt att se hur fort folk hör av sig. Vi har OSA bara en månad fram. Fina underkläder också! jag letar för fullt, men hade tänkt lite mer "klätt" korsett eller liknande...
mammaK - ska ni övernatta i tyskland? Tänkte höra om du hade något tips i så fall på något bra ställe? (gärna med bra pris...;))
11 augusti - Jag har tänkt klassiskt med ändå personlig... Har inte införskaffat ringen än men vill ha en med lila diamanter fast i klassiskt utformning, får väll se vad mannen införskaffar... ;)
11 augusti - om du ska ha en hel alians med stenar hela vägen runt kan det vara bra att tänka på att sådana ringar kan vara svåra att ändra i storlek och att de kan behöva visst underhåll (beroende på vilken fattning du väljer) så att stenarna inte lossnar efter några år...