11 augusti 2007 del 2
madlin:
Vi gifter oss också 11 aug, och har inte skickat inbjudan ännu.. Köpte papper i helgen, så nu ska det bli verkstad!
madlin:
Vi gifter oss också 11 aug, och har inte skickat inbjudan ännu.. Köpte papper i helgen, så nu ska det bli verkstad!
Madlin: Vi gjorde ett provkort igår, som vi blev nöjda med! Köpt färdiga kort på Skapa Hobby, vaniljvita. Sen köpte vi guldpapper som vi klippte i en fyrkant och klistrade på kortet. Ovanpå guldpappret hade vi naturfärgat mullbärspapper som vi stämpat "Inbjudan" på, i guld. Runt kortet knyter vi guldsnöre. Inuti har vi tranparant pärlemopapper. Blev enkelt och fint!
Jag ska ge första inbjudningskortet idag, då jag ska träffa min syster! De andra skickas till veckan. Nån mer än vi som inte skickat ut ännu??
Kakan-07: Jättesnyggt!!
AAHHHH, jag har inte ens skickat ut inbjudningarna ännu! Fast de är i stort sett klara, så den är v och nästa v kommer de att gå ut.
Jag håller med i beslutsångesten... Var och tittade på ring i helgen. Kan inte bestämma mig! Rött guld, vitt guld? En sten, fler stenar? osv.. Vad har ni valt?