Inlägg från: Maggies |Visa alla inlägg
  • Maggies

11 augusti 2007 del 2

Jag håller också på med inbjudningarna, men jag har inte fått alla saker som behövs än (stämpeltillbehör m.m.) så just nu är det lugnt på den fronten.

• Maggies

klurifax: Smart tänkt. Vi skickar nog ut inbjudningarna efter påsk. Det har redan börjat gå ett litet rykte, men det stör mig inte det minsta.

• Maggies

Jag har vikt klart alla kort ikväll! Sen ska jag börja stämpla och skriva ut inlagan. Woho!

• Maggies

Plus att vi har gjort en alldeles egen hemsida också.

• Maggies

mammaK: Man gör ju det. "Vadå det är ju länge kvar" lär man väl säga månaden innan.

• Maggies

ElenaMaria: Hej. Jag heter Anna och har också en Daniel. Jag har beställt klänningen från Kina och väntar spänt, den borde bli klar inom ett par dagar. Vi har inte skickat ut inbjudningar än, men efter påsk ska de vara ute!

• Maggies

mammaK: Så härligt! Det lät ju riktigt smart att låna ett helt hemkunskapskök. Blir ju mycket effektivare så.

• Maggies

ElenaMaria: Vad blev det för klänning?

Lilla Li: Vi tänker också skicka ut inbjudningarna ungefär samtidigt som er, efter påsk.

Underkläder är ju också en fråga, men jag tror jag väntar tills jag har klänningen också. Vi ska nog fixa kläder till fästmannen i helgen i alla fall!

• Maggies

ElenaMaria: Ser superfin ut!

• Maggies

ElenaMaria: Det blir den säkert. Annars var den ju inte så dyr heller, som sagt.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2