11 augusti 2007 del 2
Är det bara vi som inte skickat inbjudningarna ännu??
Är det bara vi som inte skickat inbjudningarna ännu??
Trodde ett tag där att jag var ensam=) Jag måste verkligen få dom klara den här veckan!
Vad flitiga ni är! Kul att era gäster har hört av sig. Hur många av er tar upp svaren själva??
Lilla Li
Då är mannen lycklig och förväntansfull nu då=)
Vi ska åka mot tyskland idag, inhandel av dricka ska ske=)
Vi skall åka över till puttgarten, men ska hansla på calles som ligger en bit utanför
Klurifax
Har du varit vid calles?
Lilla Li
Nej men han vet ju lite vad som väntar=)
Jag undrar lite, ni som inte ska ha barn med på festen låter ni dom som tar mot inbjudningarna argumentera om det skulle behövas eller får dom vända sig till er om det skulle vara så??
maochjo
Nej vi ska inte övernatta, vi kör en snabbdag! Men sök på nätet, där brukar man hitta bra priser på boende.
Min sambo ska inte ha en ring till. Han är nöjd med den han har.
Hej!
Nu har jag äntligen fått iväg inbjudningarna, var och postade dom idag. Nu är det bara att vänta och se vem som vill dela dagen med oss...
Har ni andra som skickat fått in många svar ännu??
ok, då är det pågång iallafall. Har ni "bara" en månad kvar på osa? Vi satte vårat till 22 juli.... Är det sent?
Ok ja, vi gör nog gästrimmen innan, det är ju lättare att plocka bort. Sen gör vi ju all mat själva så då behövs det inte medelas till ngn catering. Bordsplaceringen kommer vi med bolla lite med innan och göra närmare.