Inlägg från: Lilla Li |Visa alla inlägg
  • Lilla Li

11 augusti 2007 del 2

maochjo: Ja jättespännande! :) Tror faktiskt inte våra hör av sig, i alla fall inte till oss. Möjligt att folk OSA:r bra, men tror inte vi får några samtal. Alla vet redan att vi ska gifta oss så det är ingen nyhet.

Sambon har faktiskt fått önska ungefär vad han vill att jag ska ha på mig på natten. Och det där kändes väldigt rätt. :)

• Lilla Li

mammaK: Vi låter vår bestman ta emot svaren. Och mannen är inte lycklig än, han får inte se underkläderna förrän på dagen D. ;) Men då du! ;):D

• Lilla Li

11 augusti: Jag hade en väldigt klar bild av vilken sorts vigselring jag ville ha när jag kollade på nätet och på bilder. Men sen när jag väl provade ringar så blev det en ring som jag inte alls hade tagit annars! Det är nämligen stor skillnad på hur en ring ser ut för sig själv, och hur den ser ut ihop med förlovningsringen. Min vigselring ser ut som en ring som jag innan tyckte var ful - i sig själv. Men med förlovningsringen ser den fantastisk ut!

Så jag tror det kommer ge sig och kännas rätt när du väl provar ringar. :)

• Lilla Li

Lucy_: Tack! Er var jättefin också! Trist... Nu vill jag uppdatera den igen och göra om layouten. Har bestämt mig för att inte göra det förrän efter bröllopet... :D

• Lilla Li

Lucy_: Men ska ni inte skriva mer info om din kille? Det står mycket mer om dig juh. :)

• Lilla Li

Lucy_: Aha... Låter som min karl. ;) Också seg.

• Lilla Li

Lucy_: Hahaha är jag? Coolt. :) Folk brukar annars säga att jag är lik tjejen i Matrix, Celine Dion eller Wynona Ryder. ;)

• Lilla Li

På fredag är min vigselring klar. :) Men det största just nu är att vänta på att Kristofer ska få ändra sitt efternamn som han vill. När det väl är klart så skickar vi in hindersprövningen.

• Lilla Li

Cameline: Jag ska ha stora, utsläppta lockar. Min sambos kusin gifte sig i somras och hade håret så - så jag tänker faktiskt härma henne. ;) Hur vackert som helst!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2