11 augusti 2007 del 2
Popupp: Den råkade jag hitta i en gammal tråd här på BT. Har inte heller sett den förut. :) Vad har ni kvar att göra? Var gifter ni er?
Popupp: Den råkade jag hitta i en gammal tråd här på BT. Har inte heller sett den förut. :) Vad har ni kvar att göra? Var gifter ni er?
11 augusti: Den här frisörsalongen har jag blivit rekommenderad. Är ny i stan och vet ju inte vilka ställen som är bra. Har klippt mig där i ett halvår nu och de är verkligen jättebra - fattar precis vad jag menar. De är lite dyra, men det får det vara värt! :)
Tror förresten jag får en minihippa idag... *hihi* Berättar mer imorrn om huruvida det blev nåt. Jag har mina misstankar!
11 augusti: Berättar mer imorrn. :) Vill inte säga för mycket nu om det inte blir nåt. ;)
Popupp: Menade att det skulle bli en minihippa eftersom det var en vardag. Lite svårt att ha något ordentligt på en vardag. :)
Men jag hade fel. Haha. Jag fick lite misstankar för Kristofer betedde sig så konstigt. Fick samtal från sin mamma och tog dem i köket så jag inte kunde höra. Sen ringde hans mamma mig och ville träffas och fika igår. Så har hon aldrig gjort innan och hon lät lite mystisk... "Det är inget särskilt, jag vill bara prata lite" sa hon utan att jag ens frågat varför. :) Så jag fick för mig att det var nåt i görningen... Men det var det alltså inte. :D
Var hos frisören i alla fall igår och färgade håret mörkbrunt. Så ska jag ha det på bröllopet. Har varit blond de senaste månaderna, men mörkbrunt känns mer som "jag". Så det känns skönt. Bokade in alla frisörtider fram till bröllopet också, så vi har en plan. ;)
Idag ska jag skicka in kompletterande uppgifter till namnändringsansökan (vi ska byta efternamn till ett gammalt släktnamn).
Och närmast efter det är flytt - flyttar från lägenhet till hus på onsdag i nästa vecka. :D
sussen2007: Mitt ena brudskorspar är vita med liten öppen tå. Så jag ska måla tånaglarna mörkröda (har mörkrött tema hehe). Kommer även byta till ett par mörkröda skor sen som tånaglarna inte syns i.
Min sambo bestämmer själv vad som ska graveras i min ring. I hemlighet. :D Så jag får inte veta det förrän på bröllopsdagen. Ska bli spännande att se vilka ord han vill att jag ska bära med mig alltid. :)
Jo det var jättetrevligt ändå. Blir gärna djupa, analyserande samtal när man är ensam med henne. Det tycker jag om. :)
Pratade precis med mamma. Min ena syster har tvillingar tillsammans med en kille som hon inte varit tillsammans med sen hon blev med barn typ. De bor i samma hus och har en jättebra relation, och förra sommaren började de tydligen träffas igen. Det glömde såklart mamma berätta för mig, så nu måste jag skicka ut ännu en inbjudan... Suck. Ska skicka med en lapp och skylla på mamma. ;)
Popupp: Ja det verkar så. :) Fick reda på i samma samtal att två av mina systrar antagligen inte tar med sig sina barn (som är tonåringar). Det är ganska bra - då blir det 5 pers mindre = billigare! :D
madlin: Vi skickade våra runt 11 april.
OT, men nu har vi varit och hämtat nycklarna till huset. :D Ska åka upp dit nu och sitta på golvet och käka lunch tänkte vi. :D Woohoo!