Stockholm Norrort
Oj! jag har visst helt missat denna tråd! Jag gifter mej i Östra Ryds kyrka (mellan Täby och Vaxholm) och har festen i Sollentuna. Fast i april, inte i sommar =)
Oj! jag har visst helt missat denna tråd! Jag gifter mej i Östra Ryds kyrka (mellan Täby och Vaxholm) och har festen i Sollentuna. Fast i april, inte i sommar =)
Heleneli
då känner jag mej välkommen i alla fall då =)
Heleneli
det är samma klänning som jag ska ha ju!! va kul! min är från Millybridal, inte äkta. men jättefiiin!
Heleneli
japp, jag har haft den hemma sen i oktober. den är ännu finare i verkligheten hade inte alls tänkt ha en sån klänning först, men när jag såg den kände jag "om jag inte köper den här NU så komemr jag att ångra mej!!"
jag vet, det är bara några veckor kvar!! *lääängtar*
nix, han har inte sett den. han vill inte och han får inte =) njae, jag hade väl itne provat direkt liknande klänningar, men jag hade provat en hel del olika ändå så jag kunde ana hur den skulle se ut.
Har du beställt din än? om du tvekar så kan du få prova min om du vill se hur den ser ut på... Äsch, såg just att du bor i skåne. hur kommer det sig att du ska gifta dej i Vallentuna då? *nyfiken*
Halterneck är ju också fint...
Heleneli
jaha, då förstår jag varför ni vill gifta er här.
den är storlek 36-42 skulle jag tro. jag är ca 38 i överdelen och 40 i underdelen, och det finns mycket marginal i snörningen, speciellt till det större. tror du det passar?
du kan väl höra av dej när du kommer upp hit så kan vi försöka tajma.
Heleneli
oj, sorry att jag inte svarade på ditt förra inlägg. ja det kanske är bäst om du provar den efter mitt bröllop, "ifall att" nånting skulle hända (mot förmodan). det är bara 1,5 månad kvar till jag gifter mej, men du kanske vill beställa klänning tidigare än så? vi kan nog lösa det i så fall...
nej, jag har ingen lös underkjol, det är så mycket tyll isydd så det inte behövs enligt min mening. är glad att slippa det faktiskt =) måste vara jobbigt att sitta ner under en middag med ringar i kjolen...
Heleneli
skönt att saker börjar ordna sej!! hoppas det fortsätter på den positiva vågen!
MiAn07
kolla Bergendals herrgånd i sollentuna. www.bergendal.se
pruppa
GRATTIS till bebisen!!