Stockholm Norrort
hej hej!
en till vallentuna vigsel, bor i brottby, o vi ska gifta oss här i vår kyrkoruin 30 juni! festen sker i en bygdegård här i kommun!
hej hej!
en till vallentuna vigsel, bor i brottby, o vi ska gifta oss här i vår kyrkoruin 30 juni! festen sker i en bygdegård här i kommun!
heleneli - tårtverkstan i täby (marknadsvägen tror jag) dom ska också göra goda tårtor! har inte provat själv!
vi har bestämt oss för att göra tårtan själv, gillar inte varesig sugarpaste el marsipan så... idag har vi kalas för gubben som fyllt år så idag blir det provsmakning på två olika tårtor som vi kanske kan använda till bröllopet!
såg i en annantråd att du (heleneli) länka till en klänning, är det den du ska ha... från 1koo.com?
den va otroligt fin, gillade axelbanden!
jag har nämligen beställt min därifrån o inväntar den nu under mars månad!
jättespännande!!!!
hur har ni andra det med klänningar, kul om ni har länkar att lägga in så man får se alla vackra kreationer!!!
här kommer min klänning som jag beställt,
men jag ska ha den i vit/vinröd o med snörning i bak
www.1koo.com/wedding/itemdetail.asp
kina79 - hej kompis!!!
välkommen hit!
vi gör troligast som anmaria, annars kände mina systrar nån kille som lite amatörmässigt kunde dj-a, men frågan är om en amatör är värt pengarna... får suga på den!
heleneli -
ville bara tipsa om din klänning på denna sida, kanske helt fel pris o storlek men då har jag tipsat iallafall!
www.brudklanningar.nu/Brudkh.htm
o du... japp du ska gifta dig
GRATTIS!
gick inte att direkt länka, men det finns på sista raden!
heleneli - ring o fråga pastoratet vem som ska viga er!
i den kyrka (vallentuna) som vi vigs i har dom redan gjort klart sommar schemat så vi fått veta villken präst vi får.
finns en himlans bra präst som heter jonas som tillhör vallentuna kyrka, är ju ett tips iallafall!
vi fick veta våran präst i slutet av januari, så det kanske bara är i vår kyrka det är klart.
har inte en susning om vår präst, men hoppas att hon blir bra!
har fått hem min klänning nu,
den är ljuvlig!!!
tips på boende i juli är Waxholms hotell, hade iallafall öppet i juli för 2 år sedan!
Vi fick våran bebis i torsdags så i dag när gubben kommer hem tänkte jag prova klänningen, ÄNTLIGEN!
o så tänkte jag börja leta ring på allvar nu!!!