• Diddisen

    genital lichen planus

    Hej
    Är bara nyfiken om det finns någon med samma diagnos som jag .
    Vet ju att det är ovanligt men jag gör en chansning. Känner mej så ensam om detta problemet.

  • Svar på tråden genital lichen planus
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Diddisen

    kommer nog att komma två meddelande från mej. Dom har fastnat i nåt filter eller nåt..
    Jaja nån gång kommer de kanske fram

  • Diddisen

    Ja hur ska jag förklara. är en hudsjukdom i underlivet. Att det skulle vara nån slags revorm har jag aldrig hört, men det kanske är så

    Hur som helst så på mej sitter det på insidan av de inre blygläp*arna och runt klitor*s. Huden tappar all färg och man får en hemsk klåda och det kan emellanåt göra hemskt ont.

    Man får en salva med stark kortison som man ska smörja med i 4mån efter ett visst schema.
    Första gången jag fick det så väntade jag jätte länge innan jag sökte läkare.
    När jag väl gjorde det så tog dom ett hudprov från min blygl*pp och konstaterade Lichen planus.

    Är oftast symtomfri nu men har fortfarande kvar lite runt klitor*s så jag har precis börjat med en ny kur med slava.

    Visste att jag gjorde en chansning när jag försökte hitta nån mer än jag här, men man känner sej lite ensam .
    Är ju inte som svamp där man ofta vet vad som gör att det blossar upp.

    Men det är ju kul att det är nån som iallafall undrar vad det är för nått.

  • Diddisen

    Tänkte väl att jag var ensam. Men nu har jag iallafall försökt.
    Men jag puffar upp denna tråden och gör ett sista försök trots allt.

Svar på tråden genital lichen planus