Dalabrudar 2007 del 3
Hej alla dalabrudar!
Vår gamla tråd är stängd så jag startar en ny.
Välkomna alla ni som ska eller planerar att gifta er i Dalarna!
Hej alla dalabrudar!
Vår gamla tråd är stängd så jag startar en ny.
Välkomna alla ni som ska eller planerar att gifta er i Dalarna!
När det gäller DJ gick jag ut på google och sökte, hittade en sida och sedan valde vi ut en som vi HOPPAS är bra.
Dekorationer så långt har vi inte kommit.
pralm
Vi ska också gifta oss i Torsångs kyrka fast i juni. Vilken präst ska ni ha och vart har ni festen?
marymim
Stjärnsund är jättefint!
farry4u
Kommer inte ihåg vad sidan hette men vi ska betala 2000kr. Tycker det låter ok, men jag har inte heller något att jämföra med.
En annan fråga, var ska ni ha festen?
Dalabrud07 Hur går det med planeringen, är inbjudningarna klara än?
Vi har inte kommit till tårtan än men funderar på det där med provsmakning av maten. Ingår det?
Miss Tess
Vi har OSA den 20 maj och kommer skicka ut i nästa vecka. Så spännande att höra folk reaktioner, vi har ju hållit det hemligt.
Nu är alla inbjudningar utskickade och den långa väntan börjar på att få svar.
Hej tjejer!
Nu börjar det närma sig för flera av oss (?), gifter mig den 30juni så det är bara 2,5 månader kvar. Längtar!
Mycket har blivit klart så det känns lugnt.
Ni som letade skor i Borlänge, jag tyckte att de hade en hel del, både i brudaffärena och på Kupolen. Hoppas att ni hittar något, vad letar ni efter?
Själv hittade jag på ett par för 400kr, så nöjd!
Hittade dem hos Alexandras. Likaana fanns på Kupolen i den där väskaffären (Väskcentrum? eller vad den nu heter) men var 100kr dyrare.
2007-06-30
Vi ska också gifta oss i Torsångs kyrka. Vilken tid har ni vigseln? Var ska ni ha festen? Fler roliga detaljer att berätta? Typ smink, hår, blommor...
En annan fråga, vilken präst ska ni ha? Vi ska ha Carl-Magnus men vet ännu inte vilken kantor.
2007-06-30
Nej, tyvärr har jag ingen MSN och min mailadress är lite avslöjande att lämna ut här på BT. Försökte skaffa MSN men det gick inget vidare.(Är nog lite trög i huvudet).
Vi ska inte till St Tuna den 22, vi bor inte i Dalarna så vi åker inte upp för det. Men det verkar trevligt.
Ska försöka fixa MSN igen om du inte har något annat förslag. Det vore kul att snacka lite.